نامزد تایگر وودز
لیندزی وان توانست در شصتمین جام جهانی اسکی به قهرمانی دست پیدا کند. این پیروزی نخستین کامیابی او طی دو سال اخیر بوده است.
"لیندزی وان" 22 ماه بسیار سخت را پشت سر گذاشت تا توانست در شصتمین جام جهانی اسکی در "لیک لوئیس" به قهرمانی دست پیدا کند، او در نخستین اظهارنظرش گفت که همیشه به توانایی های خودش برای بازگشت به میادین قهرمانی و حرفه ای، باور داشته است. این پیروزی، نخستین کامیابی او طی دو سال اخیر بوده است.



وی در مصاحبه با رسانه ها گفت: «من هرگز شکستی مانند آنچه دو سال قبل تجربه کردم، نداشتم».

وی که تا پیش از این بر اثر آسیب دیدگی های متعدد و اعمال جراحی، از آمادگی کافی برای حضور در میادین رقابت برخوردار نبود، "لیک لوئیس" را برای بازگشت انتخاب کرد، محلی که پانزدهمین پیروزی این اسکی باز را رقم زد.



نامزد تایگر وودز گفته است: «نخستین بار در سال 2004 به مقام قهرمانی رسیدم، آن زمان بسیار شاد و شگفت زده بودم. اما اکنون احساسم با آن زمان کاملاً متفاوت است».



وی ادامه داد: «هر روز در اینجا اندکی بهتر شدم و در نهایت اعتماد به نفسم را بازیافتم و محدودیت ها را کنار زدم. تا در نهایت توانستم به این موفقیت دست یابم».

وان افزود: «این پیروزی اعتماد به نفس بالایی به من می دهد تا همین راه را تا پایان فصل ادامه دهم. شکستن رکوردها، موضوع بسیار مهمی است که من همیشه به آن فکر می کنم اما این تنها انگیزه من برای تلاش سخت در طول تابستان یا زمانی که تمریناتم را پی می گیرم، به شمار نمی آید».



این اسکی باز سی ساله در ادامه گفت: «من تمام تمرکزم را به این امر اختصاص داده ام که هر روز بهتر از روز قبل اسکی کنم و توانایی های خود را بهبود بخشم، در واقع این موضوع است که بیشترین دغدغه و دل مشغولی من را رقم زده است».

وی در نهایت یادآور شد: «من فکر می کنم که در حال حاضر تیم ما بسیار قوی است.» خاطر نشان می شود، وان در این دوره از مسابقات به همراه دو تن از هم تیمی های خود یعنی "استیسی کوک" و "جولیا مانکوزو" شرکت کرده بود.  







تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
تایگر وودز و لیندزی وان+ تصاویر
دختران ایرانی عشق سرعت + تصاویر
پیشنهاد بی‌شرمانه‌ فوتبالیست ایرانی به مهماندار هواپیما
کری‌خوانی دختر مدافع پرسپولیس برای استقلالی‌ها + عکس
سلفی زورکی با فردوسی‌پور + عکس