پیروزی هندبال قطر
میزبان مسابقات هندبال قهرمانی جهان بازی افتتاحیه را به نفع خود به پایان رساند.
بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی هندبال با بازی دو تیم برزیل و قطر در سالن ۱۵۳۰۰نفری لوسیل آغاز شد که در نهایت قطر توانست با نتیجه 28 بر 23 حریف خود را شکست دهد و این رقابتها را با پیروزی آغاز کند.

در این بازی هواداران قطر قسمت کوچکی از سالن را به خود اختصاص دادند اما سعی می کردند با استفاده از آهنگ و بوق سر و صدا زیادی در سالن ایجاد کنند.

گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ نیز تا دقیقه 26 نیمه دوم تماشاگر این دیدار بود. تیم قطر مانند همیشه بازیکنان اروپایی را در ترکیب خود داشت که تابعیت قطری را پذیرفته بودند.حدود 15 نفر نیز از هواداران برزیل در سالن حضور داشتند.

رقابت دو تیم برزیل و قطر از جذابیت زیادی برخوردار بود و بازی سرعت بالایی داشت.

مراسم افتتاحیه

پیش از این بازی، مراسم افتتاحیه برگزار شد که با قدم گذاشتن امیر قطر به سالن، شمارش معکوس برای افتتاحیه خوانده شد و پس از ۱۰ ثانیه این رقابت‌ها به طور رسمی افتتاح شد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز در سالن حضور داشت. همچنین "حسن مصطفی" رییس فدراسیون جهانی نیز از دیگر مهمانان این مراسم بود. او در این مراسم به سخنرانی پرداخت. "پپ گوآردیولا" سرمربی بایرن مونیخ که به همراه تیمش در قطر اردوی آماده‌سازی را در تعطیلات نیم فصل بوندسلیگا بر پا کرده است، از حاضران این مراسم بود. او و "مانوئل نویر" تماشاگر ویژه مراسم بودند.

با توجه به گنجایش سالن لوسیل بیشتر صندلی‌ها توسط بازیکنان تیم های شرکت کننده و هواداران آنها پر شده بود و مردم کمی از قطر در سالن حضور داشتند.

حتی مسئولان برگزار کننده مجبور شدند تعدادی از قطری ها را از طبقه بالا به پایین بیاورند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
لیست تیم ملی هندبال برای مسابقات جهانی قطر اعلام شد
فرهاد مجیدی در کنار مهمانداران هواپیما + عکس
کری خوانی شراره رخام + عکس
خواننده غیرمجاز ایرانی از جام جهانی هندبال اخراج شد
نتیجه دیدار امارات و بحرین