هندبال ایران
تیم ملی هندبال ایران در اولین گام در مسابقات جهانی برابر تیم بوسنی تن به شکست داد.
تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی برابر تیم بوسنی و هرزگوین قرار گرفت. هر دو تیم برای اولین بار حضور در این رقابتها را تجربه می کردند که بوسنی به برتری 30 بر 25 رسید.

"بروت ماچک" برای شروع تیم را با ترکیب سعید برخورداری (دروازه بان)، محمد رضا رجبی،اله کرم استکی، امید سه کناری، علیرضا موسوی،سجاد ندری،مجتبی حیدرپور راهی میدان کرد.

دو تیم در ابتدا رقابت پایاپایی داشتند و در اکثر مواقع با تعداد گل مشابه جلو می رفتند. تیم ایران در نیمه اول توانست با نتیجه 16 بر 12 پیش بیفتد. در نیمه دوم بازی از جذابیت بیشتری برخوردار بود که بوسنی بهتر کار کرد و عقب ماندگی را جبران کرد. از نکات جالب نیمه دوم حضور هواداران تونسی در سالن بود که آنها نیز به تماشاگران ایرانی اضافه شدند و یکصدا ایران را تشویق می‌کردند.

در دقیقه 18 بازی که بوسنی با نتیجه 24 بر 20 از ایران پیش افتاده بود هواداران تونس و ایران ساکت شدند و بوسنی ها نیز از این فرصت استفاده کرده و جو سالن را به نفع خود تغییر دادند.

دروازه بان بوسنی بر روی ضربات بازیکنان ایران عملکرد خوبی از خود نشان می داد و سعید برخورداری نیز تلاش می کرد در لحظات آخر عملکرد بهتری داشته باشد اما در نهایت بوسنی به برتری 30 بر 25 رسید.

در دقیقه 29 بازی در سالن فقط فریاد هواداران تونس شنیده می شد که صدای تماشاگران بوسنی در سالن گم شده بود.

ایران که با تیم های بوسنی و هرزگوین، مقدونیه، کروواسی، تونس و اتریش همگروه است فردا در دومین دیدار خود از ساعت 17 و 30 دقیقه با مقدونیه بازی می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی هندبال قطر در حضور گواردیولا
فرهاد مجیدی در کنار مهمانداران هواپیما + عکس
کری خوانی شراره رخام + عکس
خواننده غیرمجاز ایرانی از جام جهانی هندبال اخراج شد
نتیجه دیدار امارات و بحرین