مسابقات جهانی هندبال
تیم ملی هندبال ایران در دومین گام خود در مسابقات جهانی هندبال برابر تیم مقدونیه شکست خورد.
تیم ملی ایران پس از این که در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی هندبال برابر بوسنی تن به شکست داد، در دومین دیدار خود برابر مقدونیه به میدان رفت؛ تیمی که به مراتب تجربه بیشتری نسبت به ملی پوشان ایران دارد. مقدونیه تاکنون 4 بار در مسابقات جهانی حاضر شده که بهترین مقامی که به دست آورده یازدهمی در سال 2009 بوده است. این تیم همچنین سه بار در قهرمانی اروپا شرکت کرد که حاصل آن کسب مقام پنجمی در سال 2012 است.

ایران که از همان ابتدا مشخص بود بازی سختی مقابل مقدونیه دارد سعی کرد نمایش قابل قبولی از خود نشان دهد و همین موضوع باعث شد دو تیم بازی جذابی را از همان ابتدا به نمایش بگذارند. نیمه نخست با نتیجه 19 بر 17 به نفع مقدونیه پایان یافت.

در نیمه دوم تماشاگران ایرانی جای خود را تغییر دادند و و قسمت دیگر رفتند و این بار تعدادی دیگر از هواداران مقدونیه کنار تماشاگران ایرانی قرار گرفتند. هرچه اختلاف گل دو تیم بیشتر می شد هواداران مقدونیه با شدت بیشتری تیم خود را تشویق می کردند. دقیقه 9 نیمه دوم مقدونیه توانست با نتیجه 24 بر 22 پیش بیفتد.

چهار فرد عرب زبان نیز با داشتن پرچم مقدونیه این تیم را تشویق می کردند. در دقیقه 20 بازی یک هوادار ایران و یک هوادار مقدونیه با گرفتن دست یکدیگر پرچم های دو کشور را کنار هم قرار دادند.

"بروت ماچک" در دقیقه 26 از داور یک کارت زرد دریافت کرد. محمدرضا رجبی، کاپیتان تیم نیز در لحظات پایانی از زمین اخراج شد.

تیم ایران در نهایت با نتیجه 33 بر 31 بازی را واگذار کرد. "لازارف" بازیکن شماره هفت مقدونیه هم بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

ایران در سومین دیدارش فردا به مصاف کروواسی خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
هندبال ایران مغلوب بوسنی شد
انتشار تصاویر خصوصی علی دایی دردسرساز شد
جدایی کریس رونالدو از ایرینا شایک تکذیب شد
پسر کریستیانو رونالدو مصاحبه پدرش را قطع کرد + تصاویر
حمایت ملی پوشان از هواداری که می خواست سلفی بگیرد + تصاویر