شکست هندبال ایران
تیم ملی هندبال ایران در دیدار با تیم قدرتمند کرواسی 41 بر 22 شکست خورد.
تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات جهانی هندبال برابر تیم قدرتمند کرواسی به میدان رفت و 41 بر 22 مغلوب شد.

ایران در حالی برابر کروواسی قرار گرفت که پر سابقه تر و عنواندارتر نسبت به دو رقیب قبلی یعنی بوسنی و مقدونیه بود. حریف ایران 2 طلا و یک برنز المپیک و یک طلا، 3 نقره و یک برنز جهان را در کارنامه داشت.

دو تیم در ابتدای بازی نزدیک به هم پیش می رفتند اما از همان ابتدا مشخص بود ملی پوشان برای وارد کردن توپ به دروازه کرواسی باید از سد مدافعان مستحکمی عبور کنند. از دقیقه 6 کرواسی نبض بازی را در دست گرفت و در دقیقه هشت توانست با نتیجه 6 بر 2 پیش بیفتد. همین اتفاق باعث شد "ماچک" درخواست وقت استراحت کند.

اما کرواسی باز هم در زمین برتری خود را به رخ کشید و دقیقه 13 بازی نتیجه را به 10 بر 5 تغییر داد. در طول مدت بازی ایران برای رسیدن به دروازه کرواسی کار سختی داشت و در نهایت نیز با نتیجه 19 بر 13 در نیمه اول مغلوب شد.

در بین دو نیمه "فهد" نماد مسابقات جهانی باز هم میان تماشاگران ایرانی آمد و همراه آنها ایران را تشویق کرد. چند قطری نیز در سالن حضور داشتند که همانند نیمه نخست در کنار هواداران کرواسی نشستند.

در آغاز نیمه دوم سعید برخورداری دروازه بان ایران عکس العمل زیبایی مقابل مهاجم کرواسی نشان داد. اما بازهم گذشتن از دفاع سخت کرواسی برای ملی پوشان ایران سخت بود.

در دقیقه 5 نیمه دوم سجاد استکی گل بسیار زیبایی را از بالای سر مدافعان کرواسی به ثمر رساند اما نتیجه 20-15 به نفع کرواسی بود.

در نیمه دوم هواداران کرواسی از جنب و جوش بیشتری برخوردار بودند . همچنین ایران نیز در کار دفاعی بهتر کار می کرد که این موضوع فریاد های سرمربی کرواسی را به دنبال داشت.

در دقیقه 11 بازی ملی پوشان ایران اشتباهاتی را داشتند که فاصله دو تیم را بیشتر کرد(24-18) و همین موضوع باعث شد ماچک درخواست وقت اسراحت کند.

ملی پوشان ایران با انجام پاس کاری متوالی جلو دروازه کرواسی سعی می کردند راهی به سمت دروازه پیدا کنند اما همچنان گذشتن از دفاع کرواسی برایشان کار سختی بود. زمانی که از سد مدافعان می گذشتند نیز دروازه بان کرواسی با عکس العمل های به موقع خود اجازه وارد شدن توپ به دروازه را نمی داد.

در دقیقه 16 داور مهدی بیجاری را به دلیل خطا بر روی بازیکن کروات از زمین به مدت 2 دقیقه اخراج کرد که البته خود بیجاری به خطا اعتقادی نداشت.

در هنگام حملات کروات ها به سمت دروازه ایران پاس کاری های بی نظیر و جابجایی های به موقع بیش از هر چیز دیگری به چشم می آمد و نشان می داد ایران برای رساندن اختلاف به حداقل کار سختی دارد و هرچقدر ایران در گلزنی ناموفق بود، کروات ها حمله هایشان به گل ختم می شد. تا دقیقه 34 کرواسی با نتیجه 35 بر 22 همچنان یکه تازی می کرد و ایران در نهایت در سومین دیدارش نیز با نتیجه 41 بر 22 شکست خورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پاداش 300 دلاری به ملی‌پوشان هندبال پرداخت شد
ماشین جدید علی دایی + عکس
دختر زیبای علی کریمی + عکس
علت عجیب ازدواج نکردن ستاره های فوتبال!
مدیر برنامه ایرینا شایک جدایی رونالدو و نامزدش را تأیید کرد + تصاویر