صعود نادال
رافائل نادال تنیس باز اسپانیایی توانست با شکست دادن کوئین اندرسون به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اوپن استرالیا راه یابد.
"رافائل نادال" توانست به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اوپن استرالیا صعود کند. او با نتیجه سه بر صفر از سد "کوین اندرسون" تنیس باز آفریقای جنوبی گذشت. نتایج این بازی در سه ست 5-7، 1-6 و 4-6 بود. نادال با این پیروزی توانست شانس کسب پانزدهمین گرند اسلم خود را افزایش دهد.

نادال بعد از دوران بیماری و آسیب‌دیدگی‌ این بار با انرژی بیشتری به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. بازی نادال با اندرسون کمی بیش از دو ساعت در ورزشگاه رودلادر به طول انجامید.

نادال در مرحله یک چهارم نهایی با "توماس بردیچ" از چک مسابقه خواهد داد. بدون شک نادال در این بازی اعتماد به نفس خوبی خواهد داشت، زیرا پیش از این نیز این تنیس باز اهل چک را شکست داده است.

این تنیسور اسپانیایی در این باره به خبرنگاران گفت: بردیچ خوب بازی می‌کند و مسابقه من با او سخت خواهد بود اما برای من راه یافتن به یک چهارم نهایی نیز بسیار با ارزش است. من در هفت ماه گذشته مسابقه نداد‌ه‌ام و اکنون که به یک چهارم نهایی راه یافته‌ام برایم بسیار خوب بوده است. من هر روز سعی می‌کنم بهتر و بهتر کار کنم. اگر این شرایط خوب پیش برود. برای مسابقه بعدی نیز شانس خوبی خواهم داشت. امروز روز خوشحالی من است. من پیشرفت خوبی داشته‌ام. من سعی کردم در بازی با اندرسون بهترین تصمیم‌ها را بگیریم و این کار را هم کردم. البته بعضی اوقات کار خوب پیش می‌رود و گاهی اوقات این طور نیست. برایم مهم نیست که در گذشته چه اتفاقی افتاده است. این بار داستان جور دیگری است. کار برای من و برای بردیچ سخت است. او تنیس باز خوبی است. من در مقابل او موفق بوده‌ام اما امکان این که از او ببازم هم وجود داشته است.

شگفتی بزرگ مسابقات گرند اسلم ملبورن حذف "راجرر فدرر" سوئیسی در دور سوم با شکست مقابل "سپی" از ایتالیا بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
خواستگاری از دختر مورد علاقه در مسابقه تنیس استرالیا!
میز شام کاپیتان چلسی و همسرش + عکس
ناامیدی ملی پوشان پس از شنیدن رای AFC + عکس
ستاره‌های بارسلونا در جشن تولد فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر
درخواست ایران رد شد