شکست نادال
در ادامه رقابت های تنیس آزاد استرالیا رافائل نادال با شکست مقابل توماس بردیچ از ادامه بازی ها بازماند و ماریا شاراپووا با شکست دادن حریف کانادایی خود به دور بعد صعود کرد.
"توماس بردیچ" چک توانست با بازی مقتدرانه مقابل "رافائل نادال" به نیمه نهایی رقابت های ملبورن راه یابد. این مسابقه در سه ست برگزار شد و بردیچ توانست با نتیجه 3 بر صفر رافائل نادال را شکست دهد. نتایج ست های این بازی به ترتیب 2-6، 0-6 و 6-7 بود.

بردیچ پیش از این نیز در مسابقه یک چهارم نهایی ویمبلدون سال 2010 توانسته بود "روجر فدرر" را شکست دهد. او تاکنون در 17 بازی پیاپی نتوانسته بود نادال را شکست دهد. به این ترتیب بردیچ توانست به نیمه نهایی راه یابد و در این دوره با "اندی ماری" یا "نیک کرگیوس" روبه رو خواهد شد.

بردیچ درباره این مسابقه گفت: من کاملا آماده بودم. نقشه خودم را خوب عملی کردم و در تمام سه ست آن را به خوبی پیش بردم. من انتظار یک مسابقه سخت را داشتم و برای همه چیز آماده بودم.

پیش از مسابقه نادال اعلام کرده بود نمی داند آیا از نظر روحی و فیزیکی آمادگی کافی برای این مسابقه را دارد یا خیر زیرا مدت طولانی از آسیب دیدگی رنج برده است. نادال 28 ساله در طول مسابقه ها از مشکلاتی از جمله کمبود آب بدن، کوفتگی عضلات و معده درد رنج می برد. او همچنین در ناحیه همسترینگ نیز احساس ناراحتی می کرد و بنابراین نادال همیشگی نبود. بردیچ نیز از این شرایط بهره برد تا بتواند بهترین کارایی خود را به نمایش بگذارد. نادال در ست سوم کمی بهتر کار کرد اما در نهایت مغلوب بردیچ شد.

در رقابت های دیگر امروز "ماریا شاراپووا" توانست با نتیجه 2 بر صفر "بوشار" را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. او در نیمه نهایی با "ماکارووا" از روسیه رو به رو می شود.

شاراپووا درباره این پیروزی گفت: از اول بازی احساس خوبی داشتم و تمرکز خود را در تمام مسابقه حفظ کردم. زیاد در طول مسابقه احساس ناامیدی نکردم که این بسیار مهم است. در مسابقه چندین اشتباه داشتم که سریع آن را در سرویس ها جبران کردم و بازگشت قدرتمندی داشتم. به طور کلی از روند مسابقه راضی بودم.

بوشار نیز در این باره گفت: من تمام مدت تحت فشار بودم. آن طوری نبود که می خواستم بازی کنم. اگر شروع خوبی داشته باشیم مطمئنا ادامه کار ساده تر خواهد بود. من هیچ وقت از باخت راضی نخواهم بود من واقعا می خواستم امروز برنده باشم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
صعود جوکوویچ به یک چهارم نهایی اوپن استرالیا
دروغ پردازی یک شبکه ضدانقلاب برای ملی پوش والیبال و همسرش
چهره جدید رونالدو + عکس
مرگ فوتبالیست ایرانی در زمین بازی
گزارشگر فوتبال هنرپیشه شد + عکس