اندی ماری
اندی ماری به دور نیمه نهایی تنیس آزاد استرالیا راه یافت و در این مرحله با توماس بردیچ مسابقه خواهد داد.
"اندی ماری" توانست با شکست دادن "کرگیوس" استرالیایی به مرحله نیمه نهایی تنیس اوپن استرالیا راه یابد. ماری در این مسابقه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و علی‌رغم حضور تماشاچیان برای تشویق کرگیوس، او توانست پیروز میدان باشد.

این بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید و نتایج سه ست این بازی به ترتیب 3-6، 6-7 و 3-6 بود.

این پنجمین موفقیت ماری در رسیدن به نیمه نهایی اوپن استرالیا بود. او درباره این موفقیت خود گفت: من مصمم بودم که شروع سریعی داشته باشم. "نیک" خوب ضربه می‌زند. من تمام تلاش خودم را کردم تا جایی که ممکن است فرصتی به او ندهم.

همچنین ماری خطاب به تماشاگران گفت: زیاد به نیک فشار نیاورید. او جوان است و اشتباهاتی دارد. رشد کردن در حالی که زیر نظر هستید، آسان نیست اما او بهتر از این خواهد شد. آدم‌های زیادی کاری که او در این سن کرده است را انجام نداده‌اند. این که یک نوجوان به مرحله یک چهارم نهایی در گرنداسلم راه یافته باشد فوق‌العاده است.

ماری در مرحله نیمه نهایی با "بردیچ" از چک روبه‌رو خواهد شد. بردیچ امروز صبح با نتیجه 3 بر صفر توانست از سد "رافائل نادال" بگذرد.

در مسابقه‌های زنان نیز امروز دو بازی برگزار شد که در اولین مسابقه "ماکارووا" از روسیه توانست با نتیجه 2 بر صفر "سیمونا هالپ" از رومانی را شکست دهد. این مسابقه در دو ست با نتایج 0-6 و 4-6 به پایان رسید.

در مسابقه دیگر "ماریا شاراپووا"، "اوژین بوشار" از کانادا را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. این بازی در دو ست با نتایج 3-6 و 2-6 انجام شد. ماکارووا و شاراپووا در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر بازی خواهند کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
شکست نادال در تنیس ملبورن
دروغ پردازی یک شبکه ضدانقلاب برای ملی پوش والیبال و همسرش
چهره جدید رونالدو + عکس
مرگ فوتبالیست ایرانی در زمین بازی
گزارشگر فوتبال هنرپیشه شد + عکس