اوپن استرالیا
با پیروزی امروز نوواک جوکوویچ و استانیسلاس واورینکا در مسابقه‌های یک چهارم نهایی اوپن استرالیا این دو تنیس‌باز در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.
در رقابت‌های یک چهارم نهایی اوپن استرالیا امروز در مسابقه‌های مردان "استن واورینکا" از سوئیس توانست مقابل "کی نیشیکوری" از ژاپن به پیروزی دست یابد. این بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید و نتایج سه ست این مسابقه به ترتیب 3-6 ، 4-6 و 6-7 بود. در مسابقه دیگر "نوواک جوکوویچ" صربستانی مقابل "میلوش روآنیچ" از کانادا به پیروزی رسید. این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید و نتایج 3 ست این مسابقه 6-7 ، 4-6 و 2-6 بود. بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی جوکوویچ با واورینکا روبه‌رو خواهد شد.

واورینکا درباره پیروزی امروز خود گفت: " من هنوز بعد از این مسابقه استرس دارم. از مرحله اول هیچ کدام از بازی‌ها آسان نیست. من خوب بازی می‌کنم و خوشحالم که دوباره به نیمه نهایی راه یافتم."

در مسابقات زنان "ونوس ویلیامز" خواهر "سرنا ویلیامز" بازی را مقابل "مدیسون کی" از آمریکا واگذار کرد.

این بازی با نتیجه 2 -1 به پایان رسید. نتایج 3 ست این بازی به ترتیب 3-6، 6-4 و 4-6 بود. بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی "سرنا ویلیامز" با "کی" روبه‌رو خواهد شد.

سرنا ویلیامز نیز در مصاحبه خود گفت: " من باید در نیمه نهایی با "کی" بازی کنم. او خیلی خوب بازی می‌کند. من به او گفتم خوشحالم که خوب کار کرده است. خوب است که یک آمریکایی دیگر در نیمه نهایی حضور دارد. این خیلی خوب است. من از خواهرم و از مربی‌ام برای بازی با "کی" کمک می‌گیرم. من خیلی هیجان زده‌ام که در نیمه نهایی حضور دارم."


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
صعود اندی ماری به نیمه نهایی تنیس ملبورن
تماشاگران تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا + تصاویر
دردسر دروازه بان تیم ملی بانوان آمریکا به خاطر رفتار همسرش!
غول برره بادیگارد کی روش شد + عکس
پدیده تیم ملی در کنار مادر و برادرش + عکس