می‌توانستیم از میان سایر تیمها هم گزینه دیگری را انتخاب کنیم، اما ایران بهترین گزینه برای این مسابقه بود. آنها در عرصه بین المللی تیمی واقعاً قدرتمند بوده و طرفداران زیادی هم در امارات خواهند داشت...
 
کار بازاریابس برای تامین هزینه بازی ایران و برزیل ادامه دارد.
فیلیپ هابر نماینده شرکت سوئیسی برگزارکننده این بازی گفت با کسب منابع مالی بابت تماشای بازی برزیل، وی اکنون حامی مالی این بازی است. ما اکنون در مراحل پایانی توافق با اسپانسرهای مالی این مسابقه هستیم. این مسابقه با سایر رویدادها فرق دارد و فرصتی استثنائی برای اسپانسرها می‌باشد تا از این طریق برندهای تجاری خود را به تمام جهان معرفی کنند.
جالب اینکه او از اهمیت حضور ایران در این مسابقه می گوید و عقیده دارد حضور ایران نیز همراه با همتای نامدارش از اهمیت فوق العاده ای برای اسپانسر برخوردار بوده است. هابر می گوید: رقبای دیگری هم جهت برگزاری این مسابقه به آژانس ما معرفی شده بود، اما ایران رقیب ارزشمندی برای این مسابقه محسوب می‌شود و بین از 100 میلیون بیننده در 180 کشور جهان این مسابقه را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی تماشا خواهند کرد. می‌توانستیم از میان سایر تیمها هم گزینه دیگری را انتخاب کنیم، اما ایران  بهترین گزینه برای این مسابقه بود. آنها در عرصه بین المللی تیمی واقعاً قدرتمند بوده و طرفداران زیادی هم در امارات خواهند داشت.”
تیم ایران روز دوشنبه وارد ابوظبی می‌شود، اما برنامه ریزی تیم برزیل به گونه‌ای است که آنها یک روز دیرتر وارد امارات خواهند شد. این مسابقه ساعت 9 شب آغاز شده و اماراتیها می‌توانند از همین امروز(پنجشنبه) بلیط فروشی را آغاز می‌شود.
هابر در پایان گفت: “امیدواریم که بتوانیم تا 24 ساعت آینده بلیط فروشی را آغاز کنیم و سه قیمت پنجاه، صد و صد و پنجاه درهم برای این بلیطها در نظر گرفته شده است. همچنین استفاده از جایگاه وی‌آی‌پی هم برای تماشاگران امکان پذیر خواهد بود. طبق توافق انجام شده، اتحادیه فوتبال امارات مسئولیت هماهنگی برای داوران این مسابقه دوستانه را بر عهده خواهد داشت.”
به نظر می رسد بهای بلیت چندان گران نیست و ایرانیان زیادی برای حضور در این بازی به ابوظبی بروند.

 
گردآور : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: goal.com