دروغ کریس رونالدو
کریستیانو رونالدو در زندگی خصوصی خود همواره مشکلاتی داشته که کمتر از آنها پرده برداری می کند.
"کریستیانو رونالدو" در ایام جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صاحب یک فرزند پسر به نام "کریستیانیو جونیور" شد. با وجود شهرت زیادی که رونالدو دارد هرگز کسی نفهمید مادر این پسر چه کسی است و چرا نام و یا عکسی از او در رسانه ها منتشر نمی شود؟ البته اطلاعات ناچیزی در اینباره وجود دارد. همسر سابق کریس رونالدو یک پیشخدمت بوده و زمانی که در آستانه تولد فرزندش قرار داشته رونالدو او را رها می کند.

برخی از رسانه های می گویند او انگلیسی بوده و برخی دیگر ادعا می کنند او آمریکایی است. پیش از تولد جونیور، کریس رونالدو به مادر پسرش می گوید هرگز نمی خواهد با او زندگی کند اما به این شرط که او مشخصات خود را در رسانه ها افشا نکند به او 10 میلیون پوند می دهد. همسر سابق کریس رونالدو در ابتدا از ملاقات کریس با پسرش جلوگیری می کرده اما زمانی که 10 میلیون پوند را دریافت می کند ضمن واگذار کردن جونیور نوزاد به پدرش قول می دهد هرگز دور و بر رونالدو آفتابی نشود!

اکنون و با گذشت 4 سال از آن اتفاقات خانواده رونالدو با یک مشکل بزرگ روبرو شده اند. جونیور کوچک سراغ مادرش را می گیرد و رونالدوی کلافه از این سوالات دروغ های بزرگی تحویل پسرش می دهد از جمله اینکه مادرت مرده و پیش خدا رفته و یا اینکه او در مسافرتی طولانی به سر می برد!

البته اخیرا خواهر کریستیانو به یکی از نشریات محلی اسپانیا گفته اوضاع همیشه ثابت نمی ماند. جونیور باز هم بزرگ تر می شود و بیشتر از قبل سراغ مادرش را خواهد گرفت. آن زمان است که دیگر رونالدو چاره ای جز گفتن واقعیت و معرفی مادر واقعی او را ندارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
پیام رونالدو به مناسبت روز کودک + عکس
دختر ظریف در فرودگاه + عکس
ویلای باشکوه گران ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس + عکس
یک خواننده در کنار بازیکنان والیبال در ایتالیا + تصاویر
کمک لیونل مسی به جنایات صهیونیست ها