سرمربی منچستریونایتد
بازیکنان منچستریونایتد به مربی جدید تیم شان "لویس فن خال" معرفی شدند، آنها هم با شخصیت و هم با ویژگی ها او آشنا گردیدند.
اما در این میان چیزهایی وجود دارد که "فن خال" نمی تواند آن را کنترل کند. فن خال در تمام طول زندگی اش به سختی کار کرده بود اما به طور ناگهانی نظم و انظباط جاری در زندگی اش از میان رفت، مرگ همسر اولش به دلیل ابتلا به سرطان دلیل بروز این شرایط بود.



فن خال زمانی که هجده ساله بود، "فرناندا" را که دو سال از خودش کوچکتر بود، دید. دوستان شان می گفتند عشق در اولین نگاه به راحتی در میان آنها دیده می شد.



فن خال هنوز هم عکس خودش به همراه فرناندا و دو دخترشان را در خانه اش نگه می دارد؛ خانه ای که وی هم اکنون در آن با همسر دومش "تروس" در آن زندگی می کند. فن خال با همسر دومش در 8/8/2008 یعنی روز تولد او ازدواج کردند.

"تروس" درباره مراسم ازدواجش گفته است: «مراسم ازدواج بسیار فوق العاده بود. برای من بسیار مهم بود، اما نه به اندازه خودش. او همیشه به من به چشم یک همسر نگاه می کرد اما بسیاری از رسانه ها ترجیح می دادند، طور دیگری وانمود کنند».

وی ادامه داد: «من می خواستم به وگاس برویم، فقط ما دو تا، اما لویس می خواست مراسم بزرگی داشته باشیم. او به من گفت: اگر تو بهانه ای برای جشن گرفتن داری، پس جشن بگیر. او حق داشت. برگزاری مراسمی پنهانی کار درستی نبود».

 خانه آنها در پرتغال به مأوایی واقعی برای شان تبدیل شد. مذاکرات رسمی منچستریونایتد با وی نیز در همین خانه صورت گرفت.  تروس به خاطر کار جدید لویس همراه با او به منچستر رفت تا خانه ای مناسب برای خودشان بیابد اگرچه خانه ای آفتاب گیر مانند آنچه در پرتغال داشتند، را بیشتر می پسندید. وی معتقد است که همسرش به تنهایی حتی نمی تواند برای خود قهوه درست کند بنابراین نباید او را تنها بگذارد.



تروس مشکلی ندارد که عکس فرناندا در خانه اش باشد و با علاقه درباره همسرش صحبت می کند. او می گوید لویس فردی خون گرم است و متأسف است که مردم این موضوع را نمی دانند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
فان‌خال سرمربی منچستریونایتد شد
پیام ویژه مهناز افشار برای کریمی + عکس
رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس + عکس
دروغ بزرگ کریس رونالدو به پسرش
مجری تلویزیون لپ آندو را کشید + عکس