آگوئرو
آگوئرو و روخو به دلایل برخی مشکلات خانوادگی با یکدیگر درگیر شده اند. به نظر می رسید که آگوئرو و روخو مشکلات خود را در جام جهانی مدیریت کرده بودند.
منچستریونایتد امضای قراردادی به ارزش شانزده میلیون پوند با مدافع اسپورتینگ لیسبون را تأیید کرد.
"روخو"، که روز سه شنبه عصر به منچستر رسید تا به یونایتد بپیوندد گفت احساس می کند در حال رویا دیدن است، وی پس از پشت سر گذاشتن  آزمایش های پزشکی و توافق های شخصی، قراردادی پنج ساله با این باشگاه امضا کرد.




شهرآورد منچستر می تواند رنگ و بوی خاصی برای این بازیکن داشته باشد چرا که او در این بازی با هم تیمی خود در تیم ملی آرژانتین یعنی "سرخیو آگرئو" رو در رو خواهد شد.



این دو فینالیست جام جهانی فوتبال که به بازی دوستانه ای برای بزرگداشت "هرناند کرسپو" (ال پولاکو) دعوت شده بودند، در رختکن تیم با هم جر و بحث و درگیری لفظی داشتند.

بنابر نوشته روزنامه "لا گازتا"، آگوئرو و روخو به دلایل برخی مشکلات خانوادگی با یکدیگر درگیر شده اند. به نظر می رسید که آگوئرو و روخو مشکلات خود را در جام جهانی مدیریت کرده بودند و توانستند در نیمه نهایی و فینال این تورنمنت بسیار خوب ظاهر شوند. اما ظاهراً مواجهه آنها در دربی منچستر در روز دوم نوامبر سال جاری، بسیار جالب توجه خواهد بود.   





تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
تاتویی ترین بازیکن تاریخ منچستر + تصاویر
رونمایی از اتوبوس بایرن مونیخ + عکس
ماریا شاراپوا در مجله SELF + تصاویر
وداع بالوتلی با اتومبیل گرانقیمتش + عکس
عکسی از جوانی‌ های خداداد عزیزی