پیرلو بی تفاوت
پیرلو در حالی که روی یک نیمکت در استرالیا نشسته، شاهد هنرنمایی شرکت کنندگان است. آنها سعی می کنند وی را تحت تأثیر قرار دهند، اما...
همه تصور می کنند که "سایمون کاول" و نظرات خاص او، صادقانه ترین قضاوت ها را دارند اما به نظر می رسد "آندره پیرلو" او را نیز به سکوت واداشته است.

در ویدئویی که اخیراً باشگاه یوونتوس آن را منتشر کرده، مهارت پیرلو به نمایش در آمده است. در واقع در این فیلم کوتاه، مشاهده می شود پیرلو در حالی که روی یک نیمکت در استرالیا نشسته، شاهد هنرنمایی شرکت کنندگان است. آنها سعی می کنند وی را تحت تأثیر قرار دهند، اما هیچ یک از آنها موفق نمی شوند و وی تا پایان بی تفاوت می ماند.

"آندره پیرلو" نیاز ندارد که مانند "مک کایلا مارونی" ژست های خاصی بگیرد تا سایرین را تحت تأثیر قرار دهد. او یک ستاره است و فقط می درخشد.

حتی اگر شرکت کننده ها وقتی به خانه می روند و می بینند هیچ یک از کارهای شان باعث تغییری در پیرلو نشده و نتوانسته اند از او عکسی بگیرند در حالتی که تحت تأثیر قرار گرفته، نا امید شوند و گریه کنند، باز هم برای او تفاوتی نخواهد داشت. شاید باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی می تواند او را تحت تأثیر قرار دهد!


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
پیرلو در کنار همسرش+ عکس
مجیدی و دو خودروی گران قیمت + عکس
تیپ های مسی + تصاویر
دعوت کریمی از علی دایی برای چالش آب یخ! + فیلم
گاف بزرگ یک مهاجم + تصاویر