اندی ماری
بسیار جالب بود. من هرگز تا پیش از این بازی گلف را از نزدیک تماشا نکرده بودم.
"اندی ماری" امیدوار است بتواند مانند "روری مک لوری" که اخیراً در بازی های گلف شگفتی آفریده است، به نخستین موفقیت خود در یک گراند اسلم از ویمبلدون سال گذشته دست یابد.
 
ماری بیست و هفت ساله پس از پنج روز تمرین سخت و فشرده، توانست بعد ازظهر روز جمعه به تماشای مسابقه "مک لوری" که در نزدیکی نیوجرسی برگزار می شد، بنشیند.



وی پس از این مسابقه به همراه مک لوری برای شام به منهتن رفت، دو ورزشکار به خوبی یکدیگر را درک می کنند و می فهمند که دیگری چه چیزی را دوست دارد.



ماری درباره تماشای بازی گلف گفت: «بسیار جالب بود. من هرگز تا پیش از این بازی گلف را از نزدیک تماشا نکرده بودم. خب می دانید که اولین تجربه، و تماشای رقابت بهترین بازیکن جهان بسیار فوق العاده خواهد بود».

وی در ادامه افزود: «من واقعاً از تماشای این بازی لذت بردم. من فکر می کنم زمانی که یک بازی را از نزدیک تماشا می کنید، بسیار جذاب تر و زیباتر است. من عصر به تماشای یک مسابقه بسکتبال رفتم، مسابقه ای که واقعاً دوست داشتم تماشا کنم. اما این بار از فاصله بسیار کمتر و آن بازیکن ها... آنها واقعاً بلند قد و درشت اندام هستند، اما این ورزشکاران فوق العاده با سرعتی باورنکردنی بازی می کردند. روزی که گذشت برای من بسیار سرگرم کننده و جالب بود».



مسابقات این تنیسور که در گروه هشت رقابت ها جای گرفته است، در استادیوم "لوئیز آرمسترانگ" در رقابت با "رابین هاس" هلندی آغاز خواهد شد، وی پیشتر نیز در این استادیوم مسابقه های دشواری را پشت سر گذاشته است.



اما "ماریون بارتولی" قهرمان سال گذشته ویمبلدون که پیشتر با "مورسمو" کار کرده است، هشدار داده که این مربی چندان مهربان نیست.

وی درباره این مربی به "اسکای نیوز"، گفته است: «اگر حرکتی اشتباه باشد او شخصاً آن را اصلاح می کند. او مهربان نیست، ممکن است فرد در برخورد با او احساس راحتی داشته باشد، اما اگر شما بهترین عملکرد خود را انجام ندهید یا تمرکز نداشته باشید، وی خیلی جدی با شما برخورد می کند».





تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
اندی ماری در تنیس ویمبلدون قهرمان شد
حرکات عجیب ویکتوریا بکام پس از انجام چالش آب یخ + تصاویر
پوشش عجیب ستاره والیبال ایران + عکس
ایرانی‌ها چالش سطل یخ را به تمسخر می گیرند + تصاویر
درخواست اسرائیل از مسی!