همسر بازیکنان لیگ برتر انگلیس
باید منتظر موجی از زنان مشهور دنیا در لیگ برتر انگلستان بود.
منچستریونایتد با رکورد پرداخت شصت میلیون پوندی برای انتقال "آنخل دی ماریا" بیش از همه توجه ها را به خود جلب کرده است، اما وی تنها نخواهد بود و همسرش "جرجلینا کاردوسو" نیز او را همراهی خواهد کرد. "آلکسی سانچز" در کنار نامزدش "لیا گراسی" نیز به آرسنال پیوسته است. بنابراین باید منتظر موجی از زنان مشهور دنیا در لیگ برتر انگلستان بود.

در ادامه به برخی از این ستاره ها اشاره می شود.

* منچستریونایتد با امضای قراردادی با دی ماریا و انتقال او از رئال مادرید به ارزش شصت میلیون پوند، رکورددار است؛ همسر وی "جرجلینا کاردوسو" است. "کاردوسو" و "دی ماریا" پس از دو سال نامزدی، در سال 2011 با هم ازدواج کردند، کاردوسو همیشه در رسانه ها از همسر خود دفاع کرده است.

او به طور رسمی مدیر برنامه های دی ماریا است و پیام های او را در توئیتر و اینستاگرام منتشر می کند.



* فالکائو نیز با دستمزد هفته ای 280000 پوند به اولترافورد رفته است، همسر بیست و شش ساله او یعنی "لورلی تارون" نیز وی را همراهی خواهد کرد. تارون که در سال 2007 در یک کلیسا با فالکائو ازدواج کرد، در امریکای جنوبی خواننده مشهوری است.



 
* آرسنال نیز با قراردادی 30 میلیون پوندی "سانچز" را به خدمت گرفته است، نامزد بیست و پنج ساله اش یعنی "لیا گراسی" نیز در این فصل کنار او خواهد بود. او کارگردان و طراح است.




* دالی بلیند نیز به همراه نامزدش "کندی را فلور" به منچستر خواهد رسید. نامزد بیست و چهار ساله بلیند در هلند مدل و مجری است.




* "النا فوریرا" مانند نامزدش "جورجیوس ساماراس"، خرید جدید وست برومویچ در یونان معروف است.فوریرای بیست و هفت ساله طراح مد و خواننده است.




* "تیبو کورتوا" فصل درخشانی را در چلسی و تیم ملی بلژیک پشت سر گذاشت، "مارتا دومینگز" نامزد اوست. زن جوان اسپانیایی در دانشگاه مادرید دانشجو است و به عنوان کارمند در فروشگاه لباس کار می کند. احتمالاً وی "کورتوا" را در پایتخت انگلستان همراهی خواهد کرد.



* "آلبرتو مورنو" که اخیراً با "لیلیا گراندیلا" نامزد کرده، با لیورپول قرارداد امضا کرده است.
وی زمانی که "مورنو" تصمیم گرفت سویا را ترک کند، دوباره گریه کرد، اما وی بی شک روزهای خوشی را در انگلستان خواهد گذراند.



"اوسپینا" این فصل رقابت شدیدی با "وویتخ شزنی"، دروازه بان شماره 1 آرسنال خواهد داشت. این دروازه بان کلمبیایی که با "جسیکا استرلینگ" ازدواج کرده است، وی را همراه خود در لندن خواهد داشت.





تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
نامزد و همسران بازیکنان لیگ برتر انگلیس(1)+ تصاویر
اشک های علی دایی پس از برکناری + تصاویر
خودروی میلیاردی علی دایی در محاصره هوادارانش + تصاویر
خانم پرسپولیسی هوادار دایی + تصاویر
اوقات فراغت سرنا ویلیامز و وزنیاکی + تصاویر