حکم مدیر تدارکات ایران
مدیر تدارکات تیم فوتبال المپیک ایران به اتهام اذیت کردن یک دختر جوان کره‌ای از اینچئون کره‌جنوبی اخراج شد.
سه‌شنبه پلیس کره‌جنوبی یکی از اعضای کادرفنی تیم فوتبال المپیک ایران را به آزار و اذیت دختری جوان که به عنوان داوطلب در ورزشگاه آنسان‌وا مشغول فعالیت بود متهم کرد. پلیس اعلام کرد این فرد 38 ساله ایرانی روز دوشنبه در جریان دیدار این تیم برابر ویتنام در چارچوب بازی‌های آسیایی 2014 در شهر اینچئون کره‌جنوبی در راهروی ورزشگاه آنسان‌وا دختر 20 ساله‌ای را که به بهانه عکس گرفتن اذیت کرده است. پلیس گفته بود که این پرونده در جریان است و نتایج متعاقباً اعلام خواهد شد.

شورای المپیک آسیا (OCA) چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مدیر تدارکات تیم فوتبال المپیک ایران به علت تخلفی که مرتکب شده از حضور در محل برگزاری بازی‌های آسیایی، دهکده بازی‌ها و هتل‌های واقع در اینچئون منع شد. OCA از کمیته ملی المپیک ایران خواسته این فرد خاطی را به خانه بازگرداند.

متن بیانیه شورای المپیک آسیا به این شرح است:

شورای المپیک آسیا سیاست بی‌تحملی در خصوص آزار و اذیت جنسی به هنگام برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون را دارد. کار مدیر تدارکات ایران حمله فیزیکی نبوده  بلکه تنها آزار و اذیت جنسی کلامی بوده است. OCA در چنین مواردی هیچگونه تعارفی ندارد و موضع سختی خواهد گرفت. ما چنین رفتارهایی را نمی‌پذیریم پس تصمیم به اخراج وی از محل برگزاری بازی‌ها گرفتیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
آزار جنسی زن کره‌ای توسط تدارکاتچی تیم ملی ایران
برخورد مربیان سرخ در هفته نهم
ستاره منچستر در کنار همسر و دخترش + تصاویر
علی دایی سهام دار باشگاه ختافه اسپانیا + عکس
جشن تولد دختر فرهاد مجیدی + عکس