ماریو بالوتلی
البته این مدل مو برای بالوتلی چندان هم عجیب نیست، او از ابتدای دوران بازی اش به طور حرفه ای مدل موهای متنوع و عجیبی را به معرض نمایش گذاشته است.
اگر لیگ برتر جزیره نتوانسته به اندازه کافی توجه هواداران را به "ماریو بالوتلی" جلب کند، این بازیکن خط حمله لیورپول مدل موی جدیدی را برای خودنمایی انتخاب کرده است.

لیورپولی ها تابستان امسال قراردادی به ارزش 16 میلیون پوند با بالوتلی امضا کردند و او را از میلان خریداری کردند، اما "بالوتلی" خرید ساده ای نبود؛ "برندان راجرز" به این بازیکن ایتالیایی اعتماد زیادی دارد و حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

اگرچه تأکید "راجرز" بر بالوتلی عجیب نیست اما مدل موهای جدید این بازیکن 24 ساله، همگان را متعجب کرده است.

برخی معتقدند خالکوبی های او نیز ربطی به لیورپول دارد اما به نظر می رسد که این امر اتفاقی است.





طرح جدید که توسط "دانیل جانسون" طراحی شده، موهای رنگ شده به سبک نامتقارن در دو طرف سر است؛ "جانسون" پیشتر با "گرت بیل" و "وین رونی" کار کرده بود.



البته این مدل مو برای بالوتلی چندان هم عجیب نیست، او از ابتدای دوران بازی اش به طور حرفه ای مدل موهای متنوع و عجیبی را به معرض نمایش گذاشته است.



پیشتر زمانی که وی در انگلستان و در منچسترسیتی بازی می کرد، نیز مدل موهای مشابهی را تجربه کرده بود. مدل هایی که استفاده از رنگ های روشن و بلوند از ویژگی های آن به شمار می آید.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
علاقه بالوتلی به موبایل + عکس
تصاویر نیکی کریمی در کنار ستاره های فوتبال
اشک های یک ورزشکار زن + عکس
عکس یادگاری استقلالی ها با رضا رویگری + عکس
ستاره شصت میلیونی منچستر در حال خرید + تصاویر