عیادت برادران مجیدی
مهاجم سابق استقلال به ملاقات پیشکسوت این باشگاه رفت.
امیر مظلومی درباره آخرین وضعیت پدرش گفت: خوشبختانه پدرم به دلیل روحیه‌ای که به او می‌دهند، وضعیت خوبی دارد. ملاقات‌کنندگان بسیار روی روحیه پدرم تاثیرگذار هستند و به پدرم انرژی مثبت می‌دهند. مثلا روز گذشته جناب آقای سردار اسکندر مومنی، رئیس پلیس راهور کشور به ملاقات پدرم آمدند. ایشان از دوستان قدیمی پدرم و علاقمند فوتبال هستند که در صحبت‌هایشان روحیه زیادی به پدرم دادند. سردار مومنی خطاب به پدر گفت: شما از بزرگان فوتبال ایران هستند و بر گردن ورزش ایران حق بزرگی دارید.

وی افزود: همچنین روز گذشته علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، احمدرضا عابدزاده، علی لطیفی، سلمانی، صادق ورمزیار، بهنام ابوالقاسم پور هم به ملاقات پدرم آمدند و در مجموع فضای خوبی ایجاد شده بود. البته عموی بنده، پرویز مظلومی هم مثل همیشه در کنار ما بودند و هر کاری که از دستشان بربیاید انجام می‌دهند.

فرزند غلامحسین مظلومی در پایان اظهار کرد: شب گذشته فرهاد و فرزاد مجیدی به ملاقات پدرم آمدند. فرهاد مجیدی خطاب به پدرم گفت: بازیکنان استقلال در زمان سرپرستی پدرم در این تیم، همیشه او را دوست داشته‌اند و برایش احترام قائل بودند. پدرم نیز به مجیدی گفت: من تو را همیشه از بزرگان استقلال می‌دانم و از لطفت سپاسگزار هستم. مجیدی با حضورش در بیمارستان خیلی به پدرم روحیه داد و ما از نزدیک شاهد تفاوت حال پدرم با دیدن این عزیزان هستیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
عیادت علی دایی از مظلومی + عکس
تصاویر نیکی کریمی در کنار ستاره های فوتبال
اشک های یک ورزشکار زن + عکس
عکس یادگاری استقلالی ها با رضا رویگری + عکس
ستاره شصت میلیونی منچستر در حال خرید + تصاویر