نامزد بالوتلی
نامزد ماریو بالوتلی ستاره جنجالی و حاشیه ساز دنیای فوتبال در گفت و گو با یک مجله بلژیکی اعلام کرد نامزدی اش را با این فوتبالیست به هم زده است.
"ماریو بالوتلی" مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا و لیورپول در حالی با نامزد بلژیکی اش یعنی "فانی نگوشا" به هم زده است که فقط سه ماه از نامزدی این دو می گذشت. پیش از آغاز جام جهانی 2014 برزیل بود که بالوتلی رسما اعلام کرد با نگوشای بلژیکی نامزد کرده است.

حتی عنوان شد که این دو مراسم ازدواج خود را که خیلی هم مفصل خواهد بود تا پایان سال میلادی جاری برگزار می کنند اما نگوشا به تازگی در گفت و گو با مجله بلژیکی "نینا" پرده از یک جدایی تلخ برداشته است. به گزارش دیلی میل وی با بیان اینکه همه چیز بین او بالوتلی به هم خورده اظهار داشت که برای این فوتبالیست آرزوی موفقیت در ادامه زندگی شخصی و فوتبالی اش می کند. نگوشا اظهار داشت: من عمیقا از بالوتلی ناامید شدم اما هرگز درباره او چیزهای بدی نمی گویم. هر زمانی که او کمکی در زندگی اش بخواهد و من بتوانم به او کمک کنم دریغ نمی کنم اما باید بدانید دیگر چیزی بین ما نیست و نامزد نیستیم.

فانی نگوشا افزود: من آماده این نبودم تا به عنوان همسر یک فوتبالیست مشهور بار زیادی از توجهات مردم و رسانه ها را تحمل کنم. این شرایط من را عصبی می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
ادعای جنجالی نامزد بالوتلی+ تصاویر
علی دایی در حال اسب سواری + تصاویر
خوشگذرانی پسر قلعه نویی در تجریش + عكس
دختر طلایی ایران در کنار بهداد سلیمی و سعید معروف + عکس
ماریا شاراپووا در استادیوم فوتبال + عکس