علی دایی
عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس ترتیب یک ضیافت ناهار با حضور شهریار و محمد اصفهانی را در چاپخانه خود داد.
علی دایی این روزها به دور از فوتبال مشغول استراحت و تفریح است. شهریار بیشتر وقت خود را صرف دخترش می‌کند و کمتر توجهی به فوتبال دارد. هفته گذشته اتفاق جالبی در چاپخانه عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس رخ داد. پسر محمد اصفهانی علاقه زیادی به ملاقات با آقای گل‌جهان داشت و این موضوع را به گوش حسین محمدی رساند.

او نیز که رابطه‌ای بسیار صمیمی با دایی دارد ترتیب یک ضیافت ناهار با حضور شهریار را در چاپخانه خود داد. این خواننده پاپ به همراه پسرش چند ساعتی را با دایی گذراندند.



به گفته محمدی که بیش از 20 سال است با دایی ارتباط دارد مدت زیادی بود که دایی این قدر سر حال و آرام نبود. سرمربی سابق پرسپولیس که در مجموع زیاد آرام نیست این روزها کاملا آرام و خوشحال در کنار خانواده دیده می‌شود.

در این بین محمد اصفهانی که اطلاعات فوتبالی خوبی هم داشت از نحوه برکناری دایی ناراضی بود. او اعتقاد داشت که نباید با فوتبالیست پرافتخاری چون دایی این گونه برخورد می‌شد.

البته آقای گل فوتبال جهان ترجیح می‌داد وارد مباحث فوتبالی نشود و چندان به موضوع اخراجش ورود نمی‌کرد.

پسر اصفهانی که دانشجو بود از دیدن دایی به شدت ذوق زده شده بود و نمی‌توانست به راحتی صحبت کند. شهریار نیز او را بغل کرد و بوسید و به ابراز احساسات او پاسخ داد. خود اصفهانی نیز با دایی گرم گرفته بود و در تمام طول مدت ناهار به صحبت و خنده مشغول بودند.

محمدی نیز از ابتدا سر به سر سرمربی سابق پرسپولیس می‌گذاشت. او در یک صحنه خطاب به خواننده کشورمان گفت: «گول این (دایی) را نخور.»

این حرف خنده حضار و حتی خود دایی را به دنبال داشت. البته بحث‌های فوتبالی جمع تا پایان ادامه داشت. اصفهانی درباره حذف تیم‌های پایه ایران صحبت می‌کرد ولی دایی تا حد امکان به بحث‌های فوتبالی وارد نمی‌شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
مازراتی علی دایی + عکس
حرکت انسان‌ دوستانه پژمان جمشیدی + عکس
رشوه دادن فوتبالیست مشهور به پلیس + عکس
ستاره والیبال در نامزدی خواهرش غافلگیر شد + تصاویر
عابدزاده در کنسرت خواننده محبوب پاپ + عکس