کتک کاری مارادونا
یک فیلم تکان دهنده در اینترنت منتشر شده است که نشان می دهد اسطوره فوتبال جهان در حال کتک زدن نامزدش است.
فیلمی در اینترنت منتشر شده که "دیگو مارادونا" را در حال کتک زدن نامزد سابقش نشان می‌دهد. طبق گزارش روزنامه "ال موندو"، این فیلم مارادونا را نشان می‌دهد که در حالت مستی، با نامزد سابقش (روسیو اولیوای 24 ساله) بدجوری حرف می‌زند و بعد هم حسابی از کوره در می‌رود و او را کتک می‌زند. در این صحنه، دختر با گریه داد می‌زند: «وایسا!‌ وایسا! من رو نزن.»

البته چهره مارادونا در این فیلم زیاد واضح نیست و خودش هم کتک زدن خانم اولیوا را تکذیب کرده؛‌ اما خیلی‌ها این ادعای اسطوره آرژانتینی را قبول ندارند و خانم اولیوا را محق می‌دانند و معتقدند آدمی که توی فیلم است، ‌کسی نیست جز مربی سابق تیم ملی آرژانتین؛ به خصوص که اولیوا قبلا هم شوهرش را متهم کرده بود او را کتک می‌زند.

* شایعه‌های عجیب درباره زندگی شخصی مارادونا

البته داستان رابطه مارادونا و خانم روسیو، قبل از این هم جنجال داشته. مارادونا در سال 1984 با "کلودیا ویافانه" ازدواج کرد و از او 2 دختر به نام‌های "دالما" و "جیانینا" دارد. او در سال 2004 از همسرش طلاق گرفت، ‌اگر چه خانم ویافانه بعد از آن، خیلی جاها همراه مارادونا دیده می‌شد.

مارادونا بعد از ویافانه، با "ورونیکا اوخدا" آشنا شد و نامزد کرد و ظاهرا رابطه خوبی هم با هم داشتند اما مشکل وقتی پیش آمد که خانم اوخدا باردار شد و در فوریه 2013 یک پسر به دنیا آورد. وقتی خبر بارداری خانم اوخدا منتشر شد، زندگی مشترک مارادونا هم دچار تلاطم شد و قبل از تولد نوزاد، ‌از هم پاشید.

گفته می‌شود همسر اول مارادونا و دخترهایش از اینکه او دوباره بچه دار می‌شود، ‌به شدت ناراحت شدند و آنقدر به او فشار آوردند تا همسرش را رها کند.

بعد از مدتی، مارادونا با "روسیو اولیوا" آشنا شد، یک فوتبالیست جوان؛‌ کار این دو به سرعت بالا گرفت و حتی قرار و مدار ازدواج رسمی هم گذاشته شد اما...

کمی بعد از گرم شدن رابطه اسطوره فوتبال آرژانتین با اولیوا، یکی از بستگان خانم اولیوا در یک مصاحبه جنجالی ادعا کرد، کلودیا ویافانه این دختر جوان را استخدام کرده و به او پول زیادی می‌دهد تا همراه مارادونا باشد.

مدتی بعد، وقتی منچستریونایتد در دبی – محل زندگی مارادونا - اردو زده بود، مارادونا از خوش و بش کردن اولیوا با "دخئا"، دروازه‌بان یونایتد، خشمگین شد و به گمان بد افتاد و او را از خانه بیرون کرد و ماجرای ازدواج هم منتفی شد.

حالا هم این فیلم نشان می‌دهد که دیگو، نامزدش را کتک می‌زده.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی :
درگیری مارادونا با داماد سابقش + عکس
تصاویر جدید از گالری جواهرات همسر علی دایی
بکام در حال خرید در لس آنجلس + تصاویر
علی دایی در کنار کتایون ریاحی + عکس
خبرسازترین زن فوتبال ایران کیست؟