بازیکنان منچستریونایتد
بازیکنان منچستریونایتد و همسرانشان در شام گالا حضور یافتند تا در فعالیت های خیریه شرکت کنند.
بازیکنان منچستریونایتد در پانزدهمین مراسم شام سالانه یونیسف تحت عنوان "گالا" حضور یافتند و بیش از 210000 پوند کمک کردند.

"لویس فن خال" و بازیکنانش در اولترافورد حاضر شدند تا به یونیسف، سازمان جهانی حمایت از کودکان، کمک کنند. در این مراسم بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد به همراه همسرانشان حاضر شدند و با آنها عکس گرفتند.



* "آنخل دی ماریا" و همسرش "جورجلینا" مانند "تیلر بلکت" و نامزدش "نوآمی توماس" در این مراسم حضور داشتند.



* "سر بابی چارلتون" و همسرش لیدی "نرما" و همچنین "لویس فن خال" همگی در حال لبخند زدن.




مبلغ جمع آوری شده، در این مراسم به کودکان ویتنامی که مورد سوء استفاده، بی توجهی و بهره کشی قرار می گیرند، اختصاص خواهد یافت.

فن خال درباره برنامه این شب گفت: «اصلاً تعجب نکردم که بازیکنان منچستریونایتد با چنین سخاوتی در مراسم خیریه شرکت کردند، اما از این که کودکان در دنیای ما چنین زندگی می کنند، به شدت تحت تأثیر قرار گرفتم».

وی افزود: «حرکت امشب ما می تواند غرور آمیز باشد و من افتخار می کنم که امشب در پانزدهمین سال برگزاری مراسم، در آن شرکت کردم».

"وین رونی" کاپیتان تیم نیز گفت: «هر کدام از بازیکنانی که با باشگاه قرارداد امضا می کنند، به سرعت می فهمند که یونیسف تا چه حد برای منچستریونایتد مهم است. از ده سال پیش تاکنون، من هر سال در این مراسم شرکت می کنم و اکنون بسیار خوشحالم که بازیکنان یونایتد، مبلغ قابل توجهی به یونیسف کمک کرده اند. اکثر کسانی که امشب در این مراسم شرکت کرده اند، مانند خودم، خانواده جوانی دارند، حرکت امشب به همه کمک کرد تا درباره کودکانی مانند کودکان ویتنامی چیزهای بیشتری بدانند».

"رادامل فالکائو" و نامزدش "لورلی تارون" و "روبین فن پرسی" و همسرش "بوشرا" برای عکس گرفتن، مقابل دوربین قرار گرفته اند.




"کاترین کوترل" نماینده یونیسف در بریتانیا، درباره این مراسم گفت: «تمام پولی که امشب جمع آوری شد، به کودکانی که در ویتنام و تحت شرایط سخت زندگی می کنند، اختصاص خواهد یافت. همه عوامل یونیسف دوست دارند از کسانی که امشب کمک کردند تا کودکان نیازمند از حمایت بیشتری برخوردار شوند، بسیار بسیار زیاد تشکر کنند».








تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
نامزد و همسر ستاره های منچستر یونایتد+ تصاویر
نتیجه دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد
عکس نکونام و انصاری‌ فرد با دختران ایرانی اسپانیا
عکس علی دایی در کتاب گینس
چهره های معروف در مسابقات فرمول یک امریکا + تصاویر