رونالدو
ستاره رئال مادرید لباس هایی شامل پیراهن، لباس زیر و جوراب با نام "CR7" راه اندازی کرد.
کاپیتان تیم ملی پرتغال، که اخیراً عنوان امتیازآورترین بازیکن تاریخ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داده، در حال حاضر سری لباس هایی از جوراب و لباس زیر مخصوص به خود دارد.

رونالد درباره اقدام جدیدش گفته است: «یکی از اعتقادات من این است که همیشه سعی کنید بهترینی که می توانید باشید. یک لباس کامل به یک مرد اعتماد به نفس می دهد تا بهترین باشد».

«به اعتقاد من، یک پایه قوی مهم ترین چیزی است که در تمام نقاط زندگی همراهم است. در زندگی ورزشی ام، یک پایه قوی من را قادر می سازد تا بهترین عملکردم را داشته باشم؛ همین قاعده را در زندگی شخصی و کاری ام نیز به کار می برم».

وی ادامه می دهد: «خوب لباس پوشیدن به من اعتماد به نفس می دهد تا بهترین باشم؛ علاوه بر این پوشیدن لباس های مناسب و راحت ظاهر را آراسته می سازد و شروع کارها را آسان تر می کند».

"ریچارد چِی" که این سری لباس ها را برای رونالدو طراحی کرده می گوید: «رونالدو و من همکاری و ارتباط خوبی برای راه اندازی تولید لباس زیر و جوراب هایی با مارک "CR7"  داشتیم و من بسیار هیجان زده ام که ما توانستیم یک برند برتر را توسعه دهیم».

وی در ادامه افزود: «ایده تولید مجموعه پیراهن "CR7" شبیه به ایده شکل دهنده مجموعه لباس زیر بوده است. این لباس بر اساس فرم، کاربرد و استیل فرد طراحی می شود. بخشی از این لباس از استرچ و جنس کشی است که ایده جابه جایی پذیر بودن را به ذهن متبادر می سازد».

«رونالدو استیل بسیار مناسبی دارد که همین ویژگی در کنار استفاده از تکنولوژی به او اجازه می دهد لباس های متناسبی با شرایط و حرکاتش طراحی کند».







تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
کریس رونالدو و خانواده اش+ تصاویر
خاکسپاری شبانه مرتضی پاشایی با حضور میناوند + تصاویر
شیث رضایی در تشییع جنازه مرتضی پاشایی + عکس
بازیكن جوان استقلال اسم نامزدش را خالكوبی کرد + عكس
آقای گل لیگ برتر پدر شد + عکس