جشن قهرمانی همیلتون
لوئیس همیلتون به همراه نیکول شرزینگر و خانواه اش، قهرمانی در مسابقات فرمول یک ابوظبی را جشن گرفتند.
بخش عمده ای از بار قهرمانی "لوئیس همیلتون" در مسابقات فرمول یک، به دلیل حضور دقایق آخر نامزدش "نیکول شرزینگر"، پدرش "آنتونی" و "نیکولا" در ابوظبی، بوده است.




"همیلتون" که به دلیل پیروزی های دیگر در شرایط امنی قرار داشت، به نظر می رسید که در پایان فصل به شکل مرموزی از دیگران پیش بوده است. اما حضور نامزدش "نیکول شرزینگر" که از ستاره های موسیقی پاپ است، و روز شنبه در زوریخ اجرا داشت، به همراه پدر و برادرش در محل برگزاری مسابقات، زمینه را برای افزایش احتمال پیروزی او فراهم آورد؛ این افراد در مسابقه مشهور جایزه بزرگ برزیل در سال 2008 نیز حضور داشتند.




همیلتون درباره تأثیر روانی حمایت ها از خودش گفته است: «انرژی ای که جمعیت به من می داد در کنار پرچم های شان به معنای حمایت همه دنیا بود. من امیدوارم که بتوانیم نمایش خوبی برای آنها ارائه دهیم».

وی ادامه داد: «من می خواهم همان کار همیشه را انجام دهم. من همیشه در مسابقات هدفم پیروزی بوده است. من می روم که بیشترین تلاش خود را انجام دهم و به بهترین نتیجه ممکن دست یابم. در حال حاضر نیز احساس خوبی دارم».
  
در این مسابقات، نیکو روزبرگ به دلیل مشکلات فنی اتومبیلش نتوانست مسابقه را به پایان برساند و شرایط را برای پیروزی همیلتون فراهم آورد.

در اوائل هفته، تنها پسرعموی همیلتون از اعضای خانواده اش در ابوظبی کنار او بود و از این راننده فرمول یک حمایت می کرد.

"ویویان" همسر روزبرگ و دوستانش نیز روز شنبه پس از مسجل شدن قهرمانی تیم آلمانی در کنار گاراژ اتومبیل ها حضور یافتند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
همیلتون تصویری از نیکول شرزینگر منتشر کرد + عکس
بنز خوش رنگ سرمربی پرسپولیس + عکس
کری امیر محمد برای استقلالی ها + عکس
اتفاقات باور نکردنی در فوتبال بانوان ایران
فوتبال بازی کردن نیلسون با دخترش + عکس