پله
چه حسی دارید اگر قرار باشد، با بهترین و برترین فوتبالیست جهان، رقابت کنید؟
"پله" که سه جام جهانی را با قهرمانی به پایان رسانده در کنار "کوتینیو"، هم تیمی سابقش در تیم سانتوز و تیم ملی برزیل به بازی پرداخت، اما این بار نه در زمین فوتبال بلکه با ایکس باکس و بازی فیفا 15!



این دو که در سال های دهه پنجاه میلادی، زوج شاخصی در تیم نوجوانان سانتوس بودند، حالا در کنار هم به رقابت می پردازند.

اگرچه این بازی نیاز به مهارت های چندانی ندارد، اما این دو بازیکن که با فوتبال و همچنین کنسول های بازی آشنا نیستند، توانستند با بازی کنار بیایند.

در ابتدا به نظر می رسید که آنها کمی گیج شده بودند و نمی توانستند به راحتی با کنترل ها کار کنند، اما همین شرایط خنده و مسرت بسیاری برای این دو بازیکن قدیمی با خود به دنبال داشت و یک بار دیگر، پله مانند تمام زندگی حرفه ای خود، توانست امتیاز آور باشد و گل پیروزی را به ثمر رساند،




یک سانتوسی به یک سانتوسی گل می زد! و این دو هم تیمی سال های 50 تا 60 میلادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. پله که در زندگی حرفه ای خود بارها طعم پیروزی را چشیده بود، بار دیگر نیز در دنیای مجازی پیروزی را تجربه کرد و بازی را با نتیجه 0-1 به سود خود به پایان رساند.




شماره 10 سمبولیک و اسطوره ای برزیل که در سن 74 سالگی قرار دارد، روز سه شنبه از بیمارستان مرخص شده است. پله 16 روز را در بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو سپری کرد، او که مشکل عفونت ادراری داشت، پس از برداشتن سنگ کلیه بهبود یافت.



وی در کنفرانسی مطبوعاتی درباره شرایط جسمی اش گفته است: «خدا رو شکر! می خواهم از همه پیام ها تشکر کنم، این پیام ها واقعاً مرا سوپرایز کردند. من پیام هایی از چین، پاکستان و کشورهای اروپایی داشتم».



وی افزود: «خوب است بدانید که من حمایت بسیاری از مردم جهان را هنگام بیماری خود احساس کردم و همین حمایت ها به بهبودم کمک کرده اند».



اسطوره سرزمین فوتبال و قهوه گفت: «در حال حاضر، دارم خودم را برای المپیک آماده می کنم».
گفتنی است دوره بعدی المپیک، سال 2016 در ریو در برزیل برگزار خواهد شد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
پله در حال گیتار زدن + عکس
رونمایی از ماشین شیک پسر قلعه نویی + عکس
نیکول شرزینگر با لباس های گربه در کنار قهرمان فرمول یک + تصاویر
دختری با لباس مردانه در استادیوم فوتبال + عکس
درگیری‌ برای گرفتن عکس یادگاری با قلعه نویی + عکس