بازیکنان منچسترسیتی و همسرانشان
بازیکنان منچسترسیتی تنها ساعتی پس از پیروزی در استادیوم اتحاد، همراه با همسران و نامزدهایشان به رستوران ایتالیایی گوستو رفتند.
بازیکنان منچسترسیتی شنبه شب پس از شکست دادن کریستال پالاس و نزدیک تر شدن به چلسی در جدول لیگ برتر جزیره، در جشنی که به مناسبت سال نو و کریسمس برپا شده بود، شرکت کردند.

بازیکنان "مانوئل پلگرینی" تنها ساعتی پس از پیروزی در استادیوم اتحاد، همراه با همسران و نامزدهایشان به رستوران ایتالیایی "گوستو" رفتند.

"فرانک لمپارد" به همراه نامزدش "کریستین بلیکلی" که مجری تلویزیون است، به این میهمانی دوستانه آمده بود؛ گلزنان این تیم در مقابل کریستال پالاس یعنی "توره" و "داوید سیلوا" نیز حضور داشتند.



"جو هارت"، دروازه بان تیم، که توانست در بازی شنبه شب دروازه خود را بسته نگه دارد و تنها توپ "جیمز مک آرتور" که آن هم آفساید بود، از خط دروازه اش عبور کرد، به همراه نامزدش "کیمبرلی کرو" در شام کریسمس شرکت کرد.



"ونسان کمپانی"، کاپیتان منچستری ها به دلیل مصدومیت نتوانست در پیروزی مقابل مردان "نیل وارناک" سهیم باشد، اما این مصدومیت مانع نشد که او و همسرش "کارلا" در کنار سایر بازیکنان در رستوران حاضر شوند. 



"جیمز میلنر" مرد سودمند منچسترسیتی، که به دلیل مصدومیت "سرخیو آگوئرو"، "ادین ژکو" و "استیون جووتیک" بار خط حمله را بر دوش می کشید، به همراه همسرش "امی فلچر" نیز در کنار سایر زوج ها شام خوردند.

از ستاره های منچسترسیتی یعنی "مارتین دمیکلیس"، "خسوس ناواس"، "سمیر نصری" و "باکارای سانیا"، به محض اینکه همراه با همسران و نامزدهایشان از رستوران واقع در مرکز شهر خارج شدند، به طور مرتب عکس گرفته شد.








تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
بازیکنان منچسترسیتی و خانواده هایشان در دیزنی + تصاویر
دزدی ایرینا شایک از رونالدو + تصاویر
آرزوی مرتضی احمدی قبل از مرگ چه بود؟
سرقت میلیاردی از ستاره لیگ برتری + عکس
خلعتبری در حرم امام رضا + عكس