زن جدید در زندگی رونالدو
کریستیانو رونالدو اخیراً ملاقات هایی با لوسیا ویالون مجری تلویزیون اسپانیا داشته است.
به نظر می رسد "کریستیانو رونالدو"، سوپراستار رئال مادرید رابطه طولانی مدت خود با "ایرینا شایک" را به هم زده است؛ شنیده می شود وی اخیراً ملاقات هایی با "لوسیا ویالون" مجری تلویزیون اسپانیا داشته است.



رونالدو پس از کنار زدن لیونل مسی و مانوئل نویر و به دست آوردن سومین توپ طلایش، با ویالون عکس گرفته است.



فوروارد پرتغالی اخیرا، نامزدی خود را به طور رسمی با شایک به هم زده است. او در تأیید این خبر گفته است: «پس از پنج سال، نامزدی من با ایرینا شایک به پایان رسید. هر دوی ما اعتقاد داشتیم که در حال حاضر، به هم زدن این رابطه برای هر دوی ما بهترین گزینه است».

زمانی که کریستیانو رونالدو دنبال پسرش- کریستیانو رونالدو جونیور- رفته بود، هیچ نشانه ای از ناراحتی پیرامون این موضوع در چهره اش دیده نمی شد.




یک زوج هوادار که در آن نزدیکی بودند از کریستیانو خواستند که با آنها عکس سلفی بگیرد، او نیز با خوشحالی درخواست آنها را پذیرفت.



کاپیتان تیم ملی پرتغال در جولای 2010 پدر شد، او معتقد است پدر شدن تغییراتی در او به وجود آورده است.

کریستیانو در این باره می گوید: «البته بعضی چیزها روی شما اثر می گذارند. این نوع متفاوتی از مسئولیت پذیری است». وی ادامه داد: « در حال حاضر احساس بهتری دارم. زمانی که همه چیز خوب پیش می رود، احساس راحتی دارم. خانواده ام، باشگاهم، دوستانم! همه اینها حمایت بسیار خوبی از من هستند».




او درباره پسرش نیز گفت: «من دوست دارم او به فوتبال علاقه مند شود و فوتبالیست من باشد اما باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. پسرم هر کاری را که بخواهد، انجام خواهد داد».



هویت مادر پسر او هیچ گاه علنی نشد اما در سال 2011 گزارش هایی مبنی بر این موضوع وجود داشت که او دانشجویی 20 ساله و بریتانیایی است و 10 میلیون پوند دریافت کرده تا از حق مادری خود صرف نظر کند.

جدایی رونالدو از مدل مشهور، اواخر هفته گذشته، پس از اینکه وی توئیتر رونالدو را ترک کرد، تأیید شد.

شایک در مراسم اهدای جایزه توپ طلای امسال نیز غایب بود. مدیر برنامه های شایک روز یکشنبه اعلام کرد: «ما می توانیم تأیید کنیم که شایک به رابطه پنج ساله اش با رونالدو پایان داده است».

مشاجره های شدید میان مادر رونالدو و شایک می تواند دلیل به پایان رسیدن این رابطه رمانتیک باشد.
گفته می شود، زن جوان جدیدی که وارد زندگی رونالدو شده، از هوادارن ورزشی او است؛ این دختر جوان مجری یک شبکه اسپانیایی و فارغ التحصیل حقوق و روزنامه نگاری است.



لوسیای 26 ساله روز یکشنبه همراه با تعدادی از دوستانش در استادیوم محل برگزاری بازی رئال مادرید و ختافه حضور داشت.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی :
جانشین نامزد قبلی رونالدو + عکس
ستاره های تنیس در مهمانی سالانه ملبورن + تصاویر
نتیجه دیدار کره جنوبی و ازبکستان
نتیجه دیدار استرالیا و چین
اودگارد به رئال مادرید پیوست