پیام صادقیان
مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «پیام صادقیان برای نقل و انتقال بازیکنان کوچولو است و بهتر است به فوتبالش بپردازد و در کار بزرگان دخالت نکند.»
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ضمن تایید خبر نامه این باشگاه به پرسپولیس برای معاوضه مسلمان با غریبی و خانزاده، با اشاره به اظهارنظر پیام صادقیان در یکی از مصاحبه‌هایش عنوان کرد: «مصاحبه‌ای از صادقیان دیدم که گفته بود بود زودی مسلمان و حدادی‌فر را با خودم به پرسپولیس می‌آورم.

من می‌خواستم در این مصاحبه نکته‌ای را به پیام صادقیان گوشزد کنم، اینکه او در سال 1385 به همراه یک خانم به دفتر باشگاه آمد و به من گفتند که یک خانم و یک پسربچه می‌خواهد شما را ببیند، آن پسر پیام صادقیان بود و خوشحالم که در هفت هشت سالی که در خدمتش بودیم توانستیم شرایط و بستر مناسبی برای رشد فنی و اخلاقی او در فوتبال را فراهم کنیم اما در مدتی که من نبوده‌ام برخی از این بچه‌ها در کارهای فنی پیشرفت کرده‌اند اما در زمینه مصاحبه‌ها و اظهارنظرها به آنها مشاوره‌های خوبی داده نشده است.»

وی ادامه داد: «از پیام صادقیان می‌خواهم که به فکر فوتبالش باشد و تلاش کند در جام جهانی برزیل حضور داشته باشد از باشگاه ذوب‌آهن تا زمانی که من نخواهم هیچ بازیکنی جدا نمی‌شود به پیام هم می‌گویم از این مصاحبه‌هایش دست بردارد او برای نقل و انتقال بازیکنان کوچولوست و در کار بزرگترها دخالت نکند. من با رویانیان صحبت کرده‌ام و به علی دایی هم ارادت دارم این مسائل کار بزرگترهاست.»

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: «متأسفانه فوتبالیست‌هایی بزرگتر از پیام صادقیان هم در اظهارنظرهایشان دقت نمی‌کنند آنها باید مشاوره‌های مطبوعاتی خوبی داشته باشند یک ورزشکار نباید هرچه دلش خواست بگوید در باشگاه ذوب‌آهن ما امسال پیام صادقیان و محسن مسلمان را زیاد پرورش داده‌ایم و این نشان‌دهنده آن است که چقدر سازندگی می‌کنیم. این بازیکنان باید به باشگاه‌های بزرگتر بروند و در آنجا بیشتر دیده شوند. برای خود آنها نیز خوب است برای مسلمان هم خوب است که به پرسپولیس برود و می‌تواند به این تیم کمک کند البته با توجه به شرایطی که گفتم.»

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد وضعیت لوکا بوناچیچ سرمربی این تیم گفت: «تا زمانی که ابزار لازم را از نظر فنی برایش مهیا نکنم از او چیز زیادی نمی‌خواهم. در سال 88 من زمین تمرین چمنی را درست کرده‌ام که حرف و حدیث زیادی برایش درآوردند. اما بعد از آنکه از این زمین خوب مراقبت نشد و شرایطش بد شده بود من با کمک مهندس اکبری  خانم مهندس بیرگان یک زمین خوب را دوباره برای تیم مهیا کرده‌ام. بوناچیچ وقتی این زمین تمرین مناسب را دید از من تشکر کرد در زمینه فنی هم باید ابزار لازم را برایش مهیا کنم. بسیاری از مربیانی که بیشتر از بوناچیچ پول گرفته‌اند اکنون تیمشان در جدول لیگ پائین‌تر از ذوب‌آهن است.»

وی ادامه داد: «بوناچیچ را یک مربی منصف، متخصص و مسئولیت‌پذیر می‌دانم در هفت هشت سالی که مدیرعامل این باشگاه بوده‌ام برای اولین بار است که می‌بینم یک مربی خارجی برای جذب یک بازیکن خارجی وقت زیادی صرف می‌کند. او برای جذب یک بازیکن برزیلی ما انواع و اقسام تست‌های فنی و پزشکی را گرفته است و گزارش سه چهار صفحه‌ای به من ارائه کرد. وقتی چنین مربی با چنین سلامت فکری و مسئولیت‌پذیری را داریم باید از او حمایت کنیم و ابزار خوب را هم برایش مهیا کنیم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir



مطالب پیشنهادی:
گلزنان برتر مقدماتی جام جهانی 2014 چه کسانی هستند؟
روش بازی شاگردان کی‌روش بسیار قدیمی است!
عکسی کمتر دیده شده از داور جنجالی!
کسب مدال طلا ی مسابقات جهانی توسط سنگ نورد ایرانی
تقابل میناوند و بکام در لیگ قهرمانان + عکس