مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز می‌گوید به محمود یاوری اولتیماتوم دوستانه داده تا در بازی‌های آینده تیمش نتیجه بگیرد!
مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز می‌گوید به محمود یاوری اولتیماتوم دوستانه داده تا در بازی‌های آینده تیمش نتیجه بگیرد!

جعفر جعفری گفت ، ابتدا درباره تساوی دیروز تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: یک امتیاز خارج از خانه برایمان بد هم نبود هر چند باید پیروز می‌شدیم و محکوم به برد بودیم. برای اینکه شرایطمان در جدول بهبود پیدا می‌کرد باید سه امتیاز را بدست می‌آوردیم. با این وجود بازیکنان و کادر فنی تمام سعی و تلاش خود را کردند و به اعتقادم یک امتیاز خارج از خانه هم خوب بود.

وی افزود: هر سه تیم بالای ما 23 امتیازی هستند بنابراین اگر در آینده نتیجه بگیریم اوضاع بهتر می شود. هنوز هم امیدواریم چون فاصله امتیازیمان با رقبا کم است. هفته آینده هم مقابل تیم خوب پرسپولیس بازی داریم و مطمئن باشید نتیجه می‌گیریم. ما در دور رفت هم در دقایق آخر بازی مقابل آنها مساوی کردیم. پرسپولیس در کورس قهرمانی است اما ما هم چاره‌ای جز شکستشان نداریم. بعد از پرسپولیس هم باید به مصاف ذوب آهن، سایپا، مس و ملوان برویم که در دو بازی میزبانیم. بازی‌های سختی است ولی نباید کار را به اما و اگر بکشانیم. باید خودمان گلیم‌مان را از آب بیرون بکشیم. واقعا راه سختی داریم و خودمان هم به آن واقفیم.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا تا پایان فصل از محمود یاوری حمایت می‌کند یا تغییراتی در کادرفنی تیمش خواهد بود، مطرح کرد: کادرفنی فعلا کارش را با قوت انجام می‌دهد و یاوری هم زحمتش را می‌کشد. فعلا که حمایت می‌کنیم! اما جلسات خصوصی را به همراه هیات مدیره با یاوری داشته‌ایم و تذکرات لازم را دادیم. فعلا اولتیماتوم دوستانه داده شده و هیات مدیره برای جلوگیری از بروز حاشیه و استرس به تیم، تنها به صورت دوستانه با سرمربی صحبت کرده است!

جعفری با بیان اینکه صد در صد وظایفش در باشگاه را انجام داده است گفت: قبل از بازی با راه آهن به تیم حقوق دادیم و نزدیک به 400 میلیون تومان که 40 درصد از کل مطالبات می‌شود را پرداخت کردیم بنابراین در حال حاضر هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. باور کنید مسئولان استانی هم در این زمینه هیچ کمکی نکردند. خودمان تلاش کردیم و از هر راهی که شده درآمدزایی داشتیم. دوست هم ندارم مغرور شویم و به موفع تمام روش های درآمدزایی باشگاه را اعلام خواهیم کرد. تنها می خواهم بگویم بنده تمام وظایف خود را انجام داده‌ام و در رابطه با جذب بازیکن و پرداخت مطالبات کوچکترین کم کاری نداشتم.



گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع : isna.ir



مطالب پیشنهادی :
پیروزی هندبالیست‌های ایران
حبیب کاشانی عضو هیات رییسه کوهنوردی شد
تصاویر قهرمانی واورینکا در تنیس آزاد استرالیا
ایران قهرمان جام یادگار امام شد
فدرر به نادال رسید