تراکتورسازی به دنبال صعود
پنجمین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سه شنبه، 26 فروردین آغاز می‌شود و دو نماینده ایران در این رقابت‌ها با حریفان‌شان دیدار می‌کنند.
پنجمین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سه شنبه، 26 فروردین آغاز می شود و در این روز سپاهان و تراکتورسازی به ترتیب با السد قطر و الاتحاد عربستان دیدار می کنند.

* سپاهان ایران – السد قطر

نخستین دیدار سه شنبه که یکی از نمایندگان ایران در آن حضور دارد، دیداری است که در آن، سپاهان در اصفهان از السد قطر میزبانی می کند.

سپاهانی‌ها برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به شدت به پیروزی در این دیدار خانگی نیاز دارد چون هر سه حریف این تیم در گروه D رقابت‌ها، تاکنون امتیازهای بیشتری کسب کرده و در رتبه‌های بالاتری قرار دارند.

سپاهان ایران که به دلیل قرار گرفتن در رده چهارم لیگ برتر ایران از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعد بازمانده است، تنها می‌تواند با قهرمانی در فصل جاری در رقابت‌های فصل بعد حضور یابد بنابراین این تیم ایرانی ناچار است که در دیدار خانگی برابر نماینده قطر به پیروزی برسد.

در حال حاضر، سپاهان با چهار امتیاز در رده چهارم گروهش قرار دارد و تیم‌های الاهلی امارات با شش و الاهلی عربستان و السد قطر، هر دو با پنج امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای گرفته‌اند.

سپاهان ایران و السد قطر، سه شنبه 26 فروردین، از ساعت 20 و 30 دقیقه به مصاف هم می‌روند.

در دیگر دیدار این گروه، الاهلی امارات و الهلال عربستان از ساعت 22 و 20 دقیقه به دیدار یکدیگر می روند.

* الاتحاد عربستان – تراکتورسازی ایران

تراکتورسازان ایرانی که موقعیت نسبتا خوبی در جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا دارند، سه شنبه این هفته در عربستان به مصاف الاتحاد این کشور می روند.

سرخ پوشان تبریزی در صورت پیروزی در این دیدار، در یک قدمی صعود به مرحله حذفی قرار می‌گیرند چون در دیدار آخر باید در خانه به مصاف ضعیف‌ترین تیم گروه بروند. با این حال، دیدار این هفته تراکتورسازی بسیار سخت و حساس است و این تیم برای موفقیت در این دیدار باید تلاش بی وقفه‌ای انجام دهد.

الاتحاد عربستان که در سال‌های اخیر همواره به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان در لیگ قهرمانان آسیا مطرح بوده و هر سال با یکی از نمایندگان ایران روبرو می‌شود، در این فصل، رقابت تنگاتنگی با تراکتورسازی برای صعود به مرحله حذفی دارد. الاتحاد در صورت باخت به تراکتورسازی کار بسیار سختی برای صعود خواهد داشت چون در آخرین بازی این مرحله باید در امارات به دیدار سرگروه فعلی گروهش برود.

در حال حاضر، العین امارات با هفت امتیاز، صدرنشین گروه C رقابت‌هاست و تیم‌های الاتحاد عربستان با شش، تراکتورسازی ایران با پنج و لخویای قطر با چهار امتیاز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

دیدار تیم های تراکتورسازی و الاتحاد، سه شنبه 26 فروردین، ساعت 22 برگزار می شود.

در دیگر دیدار این گروه نیز، لخویا قطر از ساعت 20 از العین امارات میزبانی می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
غایب بزرگ السد برابر سپاهان
قایقرانی عروس ملکه انگلیس+ تصاویر
پیغام علی کریمی پس از دعوت نشدن به تیم ملی+ عکس
رقصیدن دو بازیکن منچستر در خیابان+ تصاویر
کری‌خوانی بازیگران و مجریان+ عکس