مهدی تارتار
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره بازیکنان و تیم‌های مختلف لیگ برتر اعلام کرد.
دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان 22 فروردین در حالی در تبریز برگزار شد که از سوی ایمان موسوی، بازیکن و مهدی تارتار، سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراج آنها شد، صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی موسوی را به سه جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال و مهدی تارتار را به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

دیدار دو تیم راه‌آهن و ذوب‌آهن 22 فروردین برگزار شد و از سوی رضا ساعی، مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تخلفاتی صورت گرفت که طبق ماده 22 آیین‌نامه به توبیخ کتبی در پرونده و پرداخت مبلغ 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین از سوی تماشاگران تیم ذوب‌آهن تخلفاتی مبنی بر پرتاب نارنجک صورت گرفت که طبق ماده 24 آیین نامه کمیته انضباطی این تیم را به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

دیدار دو تیم داماش گیلان و مس کرمان از هفته سی‌ام لیگ برتر 22 فروردین در ورزشگاه رشت برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل، پرتاب ترقه به زمین مسابقه صورت گرفت. در همین راستا کمیته انضباطی تیم داماش گیلان را به یک جلسه محرومیت از برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگران محکوم کرد.

مسابقه بین تیم‌های فجر شهید سپاسی و ملوان انزلی 24 فروردین در حالی برگزار شد که از سوی سعید عزت‌الهی، بازیکن تیم ملوان‌انزلی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور این دیدار صورت گرفت که منجر به اخراج وی شد. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را دو جلسه محروم و به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
ریز قرارداد بازیکنان استقلال + تصاویر
جواد کاظمیان در کنار مادرش + عکس
طراحی چهره فرگوسن با 218 بازیکن + عکس
تصاویر صفحه نخست روزنامه های ورزشی 1393/02/01
ضربه‌ بی‌هوش‌ کننده‌ سردار آزمون + عکس