تهدید بازیکنان لیگ برتر
آیین نامه جدید کمیته انضباطی تدوین شده و با تمام جزییات به همه هیات های فوتبال و تیم های باشگاهی ارسال شده است.
این آیین نامه شامل نکات جالبی است که نصیرزاده آنها را خلاصه وار به زبان آورده است، نکاتی مثل اینکه اگر بازیکنی بعد از بازی به داور تهمت بزند بلافاصله یک ماه محروم می‌ شود. بخشی از این مقررات را بخوانید:

*اگر تماشاگران شعار غیر وزرشی دهند بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود و چیزی به نام کسر امتیاز دیگر وجود ندارد.

هر کس قبل، در هنگام و یا بعد از بازی به داور بازی اعتراض و تهمت بزند، بلافاصله یک ماه محروم می‌شود، حتی اگر اعتراض وارد باشد حق ندارد رسانه‌ای کرده و فقط باید کتبی اعلام کند.

* اگر کسی تشکیلات داوری را زیر سوال ببرد و داور را به جانب داری متهم کند سه ماه محروم می‌شود. بنابر قانون جدید باید تمام مشکلات حوزه داوری را به فدراسیون کتبی بازگو کنند که این امر برای ایجاد امنیت داوران و صلابت مسابقات انجام شده است.

*در این دوره از مسابقات هر بازیکن در ابتدا با سه کارت زرد، یک بازی محروم و بعد از آن با هر دو کارت زرد یک بازی محروم می‌شود.

* اعتراض به حضور بازیکن در رقابت‌های لیگ که مشکلی داشته باشد باید قبل از آغاز بازی‌ها باشد، به محض شروع رقابتها هیچ شکایتی پذیرفته نمی‌شود.

* اعتراض در میانه لیگ فقط به بازیکن محروم داخل زمین یا سه اخطاره و دو اخطاره داخل زمین است و این شکایت نیز تا دو ساعت بعد از بازی قبول است و بعد از آن نیز غیر قابل قبول است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
برنامه هفته اول تا ششم لیگ برتر
دختر ظریف در فرودگاه + عکس
ویلای باشکوه گران ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس + عکس
یک خواننده در کنار بازیکنان والیبال در ایتالیا + تصاویر
کمک لیونل مسی به جنایات صهیونیست ها