بیانیه سازمان لیگ
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد مسائل سقف بودجه باشگاه ها بیانیه ای صادر کرد.
متن کامل این بیانیه بشرح ذیل است:

1- با توجه به حساسیت جامعه و نهادهای ذیربط از جمله وزارت محترم ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، سازمان محترم بازرسی و مجلس محترم شورای اسلامی مبنی بر ایجاد ساز و کار لازم جهت جلوگیری از روند افزایش بی رویه دستمزدهای ورزشکاران و مربیان و کادر باشگاههای فوتبال، آئین نامه تعیین سقف بودجه برای باشگاهها تنظیم، تصویب و ابلاغ گردیده و همه دست اندرکاران و مسئولان مربوطه موظف به اجرای آن شدند.

2- کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC و فیفا نیز برای جلوگیری از افزایش هزینه های بی رویه و انفجار دستمزدها و نیز به دلیل بروز مشکلات اقتصادی عدیده و بدهیهای انباشته شده برای باشگاهها، طی مقررات ابلاغی بر تعیین سقف بودجه تاکید و مصرانه پیگیری می نماید.

3- در روزهای اخیر جریانی به منظور تخطئه این اقدام قانونی و فنی با ایجاد شک و تردید مکرر و اشکالات احتمالی موضوع را به چالش کشانده و اصل اقدامات صورت گرفته در راستای سازماندهی دستمزدها و بودجه باشگاهها را مورد هدف قرار داد که هیئت رئیسه سازمان لیگ مجددا ًضمن تاکید بر مصوبه قبلی که به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون و به تائید وزارت محترم ورزش و جوانان نیز رسیده طی مصوبه ای ضمن تاکید بر راستی آزمایی قراردادها و بودجه اعلام شده باشگاهها فهرستی از اقدامات و جرایم بازدارنده را جهت افراد مسئول و باشگاههایی که احتمالاً مرتکب تخلف شده اند. به شرح ذیل مصوب و قاطعانه در اجرای آن اهتمام دارد.

4- راستی آزمایی قراردادها و بودجه باشگاهها توسط کمیته نقل و انتقالات، کمیته نظارت و بازرسی-صیانت از سلامت لیگ و نهادهای نظارتی مرتبط

5- تعیین میزان و نحوه تخلف

6- اخطار کتبی برای اصلاح قراردادها و بودجه ظرف مدت یک هفته

7- در صورت هرگونه تخلف معرفی به نهادهای نظارتی جهت برخورد با هیئت مدیره و مدیرعامل

8- جلوگیری از هرگونه نقل و انتقال باشگاه در طول فصل (بازیکن داخلی و خارجی)

9- اعمال مقررات و جریمه مالی از طریق مبادی ذیصلاح

10- رد صلاحیت جهت ادامه فعالیت مدیرعامل و رئیس و اعضاء هیئت مدیره

11- تجدید نظر در صدور مجوز فعالیت باشگاه در لیگ حرفه ای

بدینوسیله از همه دلسوزان فوتبال کشور که مشتاق فوتبالی کیفی و باشگاههای توانا و به دور از بدهکاریهای انباشته و مشکلات اجرایی هستند به ویژه جامعه دلسوز مطبوعات و رسانه ها استدعا دارد در راستای مساعدت به موفقیت این اقدام همراهی لازم را معمول کند و هرگونه اطلاعات مربوط به تخلفات احتمالی را از طریق Email: Email_nezarat و یا ارسال نامه به آدرس: خیابان ملاصدرا-خیابان شیخ بهایی-ضلع غربی میدان شیخ بهایی-پلاک26. کدپستی: 1993-864713 سازمان لیگ فوتبال ایران با شماره تلفن 88055632 اطلاع رسانی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
اولتیماتوم سازمان لیگ به صداوسیما
دختر زیبای دروازه بان پرسپولیس + عکس
راموس و پیکه ستاره‌های دنیای مد + تصاویر
پروین و دخترش، علی کریمی و لیلا بلوکات در میهمانی خیریه + تصاویر
خالکوبی 6 تایی مدافع پرسپولیس + عکس