منصوریان
علیرضا منصوریان می گوید هر دو تیم نفت و پرسپولیس توانایی شکست یکدیگر را داشته اند.
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: روند بازی طوری بود که تیم دوم و سوم جدول که مدعی هستند روبروی هم بودند. فکر می کنم بر خلاف جریان بازی روی ضربه خوب پیام صادقیان گل خوردیم اما توانستیم به بازی برگردیم. حتی می توانستیم در نیمه دوم به گل دوم برسیم.

او ادامه داد: پرسپولیس میزبان بود و مثل ما روی کارهای تاکتیکی حریف خود کار کرده بود. اگر اخراجی نمی دادیم و بازیکن مان بی تجربگی نمی کرد می توانستیم در دقایق پایانی بهتر باشیم و سه امتیاز را بگیریم. می خواستیم که از ضربه آزاد گل نخوریم اما این اتفاق افتاد. پرسپولیس هم این توانایی را داشت که بازی را ببرد.

منصوریان گفت: روی ضربات کاشته روی خط دفاع پرسپولیس خیلی کار کرده بودیم. نمی خواستیم دستمان را رو کنیم. اسلحه پنهان تیممان ضربه زن ها و سرزن های ما بودند. می توانستیم روی این موقعیت ها گل بزنیم. باید تیممان را پنهان می کردیم. تیممان تغییر کرده و چند جوان اضافه شده اند اما در کل از روند تیمم راضی ام.

سرمربی نفت همچنین درباره سوال خبرنگاری که پرسید شما چطور می گوئید که بیشتر مالکیت را در دست داشتید؟ گفت: شما داخل زمین بودید؟ من برای شما صحنه می آورم که بیشتر از سه ضرب پاس می دادیم. شاید من محو زمین بودم اما ما بیشتر سعی می کردیم بازی را حفظ کنیم.

او درباره تذکر خود به بیرانوند گفت: در جریان بازی این اتفاقات می افتد. وقتی پرسپولیس با دو سرزن شروع می کرد طبیعی بود که تمرکز را روی دفاع های میانی بگذاریم. بگومگو در بازی هست و از آنجایی که تیم مان جوان است این مسائل در حساسیت های بازی پیش می آید. بیرانوند هم دید 360 درجه ای دارد. در اروپا دروازه بان از عقب زمین با همه بازیکنان صحبت می کنند و بیرانوند هم این کار را خوب انجام داد.

منصوریان گفت: پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد. ما در تیم امید با چند نفر از آنها کار کردیم. صادقیان بازیکن بزرگی است. ما فضای پیام صادقیان و عالیشاه را پشت محوطه بسته بودیم و وقتی این کار انجام شود بازی به عرض کشیده می شود.

او درباره اختلاف نکونام و قلعه نویی گفت: اصول حرفه ای ایجاب می کند که در مسائل استقلال اصلا ورود نکنم. اما همیشه موضوعی که بیرون حل می شود نباید به رسانه ها کشیده شود. قلعه نویی همبازی و مربی خود من بوده و ما هم چند هفته دیگر مقابل تیم سابق مان قرار می گیریم. اما خیلی بهتر است که شان همدیگر را حفظ کنیم. حواس مان باشد که همیشه افراد بالای 20 سال به ما نگاه نمی کنند بلکه افراد کم سن و سال تر هم حرف های ما را دنبال می کنند و باید مراقب حرف زدن مان باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت
كری خوانی بهنوش بختیاری در مراسم پرسپولیس + عكس
مدل موی بازیکنان پرسپولیس + عکس
حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس + عکس
حاشیه های پرسپولیس - نفت تهران