نتایج هفته چهارم لیگ برتر
نفت تهران با پیروزی 3 بر صفر برابر سپاهان نخستین شکست صدرنشین لیگ را به این تیم تحمیل کرد.
* هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 عصر امروز (سه‌شنبه) با برگزاری یک بازی در مشهد آغاز شد که طی آن پدیده توانست با یک گل از سد تراکتورسازی بگذرد.

در این دیدار که نزدیک به 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد شاهد آن بودند، تک گل پدیده را میلان یووانوویچ (53) به ثمر رساند.

در این بازی میلان یووانوویچ و رضا عنایتی از پدیده و همچنین حامد لک، مهدی کیانی،سعید آقایی، محمد ابراهیمی و سامان نریمان جهان از تراکتورسازی از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

* هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 عصر امروز (سه‌شنبه) با انجام دو بازی دیگر پیگیری شد که در تهران نفت با نتیجه‌ای جالب توانست سپاهان مدعی را شکست دهد و نخستین باخت این تیم اصفهانی را پس از سه پیروزی متوالی به آن‌ها تحمیل کند.

شاگردان علیرضا منصوریان در این دیدار با گل‌های لئوناردو پادووانی (33)، کمال‌الدین کامیابی نیا (45) و علی قربانی (67) سه بار دروازه سپاهان را فرو ریختند.

در این بازی محمدحسین مرادمند بازیکن سپاهان در دقیقه 44 از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد تا شاگردان کرانچار مجبور باشند ادامه دقایق بازی را 10 نفره بازی کنند.

در دیگر بازی همزمان گسترش فولاد تبریز در خانه میزبان پیکان بود و در پایان با یک گل این تیم را شکست داد. مهرداد بایرامی (55) تک گل تیم مهدی تارتار را به ثمر رساند.

* در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در دیداری که عصر امروز (سه‌شنبه) و از ساعت 19:10 دقیقه در اصفهان آغاز شد، راه آهن با نتیجه 2 بر 2 مقابل ذوب آهن متوقف شد.

رامین رضاییان (27) و امین منوچهری (41) دو گل راه آهن را به ثمر رساندند و دو گل میزبان را نیز محسن مسلمان در دقیقه 33 و هادی محمدی در دقیقه 96 وارد دروازه حریف کردند.

* در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال صبای قم موفق شد در خانه با دو گل نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

ایوب کلانتری و احمد حسن‌زاده به ترتیب در دقایق 9 و 77 دو گل صبا را به ثمر رساندند. صبا با این پیروزی 8 امتیازی شد و در پایان هفته چهارم در رده پنجم جدول قرار گرفت.

نفت مسجد سلیمان نیز 2 امتیازی باقی ماند ولی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن به رده پانزدهم سقوط کرد.

* در آخرین دیدار امروز نیز فولاد مدافع عنوان قهرمانی با یک گل داربی تیم‌های اهوازی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با 9 امتیاز به رده دوم جدول صعود کند. تک گل فولاد را در این بازی یوسف وکیا در دقیقه 12 به ثمر رساند.

استقلال خوزستان با این شکست یک امتیازی ماند و به قعر جدول سقوط کرد.

نتایج هفته چهارم لیگ برتر:

تراکتورسازی 0-1 پدیده
     
سپاهان 0-3 نفت تهران

پیکان 0-1 گسترش فولاد

راه‌آهن 2-2 ذوب آهن
    
نفت‌مسجد‌سلیمان 0-2 صبای قم

استقلال خوزستان 0-1 فولاد


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
عزم استقلال برای برگشت به صدر
طراح ایرانی لباس‌های رونالدو + عکس
پرخرج ترین ازدواج فوتبال ایران + تصاویر
قلعه نویی در رستوران سام درخشانی + عکس
ماشین مدل بالای بازیکن سابق استقلال + عکس