ایراندوست
سرمربی تیم ملوان گفت: به دلم افتاده بود که پرسپولیس را می‌بریم.
نصرت ایراندوست در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: من از همه تشکر می‌کنم که از تیم خوب ملوان حمایت کردند و کمک کردند. واقعا در دل من افتاده بود که این بازی را می‌بریم. خدا را شکر می‌کنم که تشویق‌های بی‌امان هواداران ملوان در لحظاتی که ما تحت فشار بودیم به ما کمک کرد. از تیم پرسپولیس و سرمربی این تیم هم تشکر می‌کنم که بازی جوانمردانه‌ای ارائه دادند.

او ادامه داد: ما امروز در ضد حملات موقعیت‌های فراوانی داشتیم ولی بر اثر فشار بازی نتوانستیم به گل برسیم. باید از کاپیتان تیمم مازیار زارع تشکر ویژه کنم که تیم را به خوبی در زمین رهبری کرد و البته امروز تک تک بازیکنان ما پرتلاش ظاهر شدند و خوشحالم که مردم پرشور انزلی با شادی استادیوم را ترک کردند.

سرمربی ملوان در ادامه گفت: به دلیل فشار بالای بازی و استرس زیاد مجبور شدیم که عقب‌نشینی کنیم. حتی بازیکنانی مثل زارع و یوسفی را با وجود مصدومیت در این دیدار، بازی دادیم تا از لحاظ تجربه تیم دچار مشکل نشود. امروز خط حمله ما فوق‌العاده ظاهر شد و خیلی فراتر از روزهای قبل بود. خوشحالم که بازیکنانم تمام توان‌شان را در زمین به کار بردند.

نصرت ایراندوست در مورد سعید یوسف‌زاده هافبک ملوان گفت: باید بگویم که او امروز فوق‌العاده بود و جایش در تیم ملی واقعا خالی است. این بازیکن روی گل دوم ما پس از یک توپ‌گیری موفق و یک پاس گل عالی، تاثیر مستقیم داشت. بازیکنی است که همیشه زحمت می‌کشد ولی بازی‌اش به چشم نمی‌آید.

وی در ادامه در مورد جدایی بازیکنان فصل قبل از ملوان گفت: خیلی از بازیکنان از ما جدا شدند چون قراردادشان تمام شده بود ولی عده‌ای هم ماندند و با ما قرارداد امضا کردند. ما جو صمیمی در تیم خود داریم. جو تیمی ما طوری است که حتی الان بازیکنان جدا شده دوست دارند که باز هم به ملوان برگردند. ما به دنبال یک بازیکن خوب در خط حمله هستیم.

وی در پایان گفت: من تعارف با هیچ بازیکنی ندارم و همیشه منافع تیم و خواست هواداران برایم مهم است. احساس می‌کردم که در این بازی باید تجربه تیمی‌ام را در زمین قرار دهم و از بازیکنان باتجربه استفاده کنم. من وظیفه دارم بازیکنان بومی را در این تیم پرورش دهم و این ریسک را همیشه خواهم کرد و بازیکنان جوان این شهر را برای آینده ملوان پرورش می‌دهم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار پرسپولیس و ملوان
خالکوبی فوتبالیست های ایرانی در آرایشگاه شمال تهران
خانه کریس رونالدو در مادرید + عکس
تصاویری از جوانی علی دایی و کریم باقری
جسیکا آلبا در حال بیسبال بازی کردن + تصاویر