مرزبان
سرمربی تیم فوتبال پدیده معتقد است تیمش باید منطق‌تر بازی کند.
علیرضا مرزبان پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: من از شرایط امتیازگیری تیمم راضی هستم، آن هم برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده و 9 بازیکن جدید در این فصل به ما اضافه شده است. ما نیاز داشتیم که این بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کنیم.

او ادامه داد: باید کیفیت فوتبالمان را بالاتر ببریم، امروز می توانستیم از ضد حمله ها خیلی بهتر استفاده کنیم. بازی زیاد خوبی را از هر دو تیم ندیدیم، این بازی بیشتر پرفشار و جنجالی بود. امیدوارم که در آینده منطقی تر بازی کنیم.

سرمربی پدیده در مورد سیستم تیم اش گفت: مهم این نیست که با چه سیستمی بازی می کنیم بلکه بحث مهم این است که در زمان حمله و دفاع چگونه تعداد بازیکنان خود را بیشتر کنیم. استراتژی اصلی ما در هر بازی همین است، ای کاش امروز بهتر از شرایط بازی استفاده می کردیم.

مرزبان درباره وقت کشی بازیکنان در نیمه دوم گفت: شخصاً‌ طرفدار بازی جوانمردانه هستم. همیشه به بازیکنانم گفته ام که حتی اگر کتک خوردید باید از زمین بلند شوید و به بازی ادامه دهید. ما حتی شک داشتیم که دو سه بازیکن‌مان به علت مصدومیت می توانند به این بازی برسند یا خیر . اما در کل وقت کشی و زمین خوردن های بی مورد را یک کار ناجوانمردانه می دانم.

سرمربی پدیده گفت: برای ما نتیجه گرفتن مهم نیست بلکه باید کیفیت فوتبالمان را بالا ببریم. امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم آن سی و پنج امتیازی که گفته بودم را به دست بیاوریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار پرسپولیس و پدیده
پوشش عجیب ستاره والیبال ایران + عکس
حرکات عجیب ویکتوریا بکام پس از انجام چالش آب یخ + تصاویر
ایرانی‌ها چالش سطل یخ را به تمسخر می گیرند + تصاویر
درخواست اسرائیل از مسی!