شکست دبیری
نماینده ایران در پنجمین دوره جام باشگاه‌های آسیا با قبول شکست برابر تیم تایلندی، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.
در حالیکه تیم دبیری تبریز با دو برد پنج بر یک مقابل بیروت بانک لبنان و هفت بر دو برابر القادسیه کویت، با 6 امتیاز حضورش در مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرد، امروز دو دیدار همزمان در گروه دوم از ساعت 12 و 30 دقیقه آغاز شد که در هر دو بازی شانس صعود برای تیم‌ها وجود داشت.

در مصاف دبیری و چونبوری، نماینده تایلند برای صعود و شاگردان حسین شمس برای اول شدن در گروه تلاش می‌کردند اما در دیدار دیگر، القادسیه یک امتیازی برای شکست حریف و صعود و بیروت بانک تنها برای اعاده حیثیت با هم رودررو شده بودند. تیم کویتی که نسبت به برد دبیری در دیدار با چونبوری امید زیادی داشت، بسیار هجومی ظاهر شد، گرچه تیم لبنانی هم تمام تلاشش را به کار بست اما این مسابقه در نهایت 10 بر هفت به سود القادسیه به پایان رسید. این مسابقه گرچه همزمان با مسابقه دبیری آغاز شده بود اما نزدیک به پنج دقیقه زودتر از مسابقه دیگر به پایان رسید.

این مسابقه جشنواره‌‌ای از گل را به همراه داشت اما با توجه به شکست دبیری برابر چونبوری، بی‌حاصل بود و القادسیه صعود به نیمه‌نهایی را از دست داد.

تیم دبیری تبریز در این مسابقه مقابل قهرمان دوره قبل جام باشگاه‌ها تن به شکست داد تا به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد صعود کند و مقابل برنده دیدار ناگویااوشنز ژاپن و شنزن چین قرار بگیرد.

این تیم با ترکیب اولیه علیرضا صمیمی، محمدحسین کوهستانی، مرتضی عزتی، وحید شفیعی و فرید نمازی بازی را آغاز کرد.

این تیم که در دو بازی گذشته نیز چهار کارت زرد توسط وحید قاسمی، فرهاد فخیم، بابک اکبری و بهروز جعفری دریافت کرد، در این مسابقه نیز سه بازیکنش (فرید نمازی و مرتضی عزتی و بهروز جعفری) با کارت زرد داور مواجه شدند.

شمس روز گذشته اعلام کرده بود که از چهار بازیکن تک اخطاری تیمش استفاده نمی‌کند تا این بازیکنان را برای دیدار نیمه‌نهایی از دست ندهد، اما با توجه به عقب افتادن از چونبوری، در دقایقی از این نفرات بهره برد. قرار است تک‌اخطاره ها پیش از نیمه‌نهایی بخشیده شوند.

گرچه حملات و موقعیت‌های دبیری در نیمه اول بیش از حریف بود اما این تیم در گلزنی ناکام بود که درخشش اسماعیل عباسیان گلر ایرانی چونبوری نیز در گل نشدن توپ‌های بازیکنان دبیری تاثیر داشت.

دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول با توجه به پنج خطایی شدن هر دو تیم، یک ضربه پنالتی دوم نصیب چونبوری شد تا این تیم با برد یک بر صفر به رختکن برود.

این تیم در آخرین ثانیه نیمه اول موفق به گلزنی شد اما داور به دلیل اینکه بازی به اتمام رسیده بود،‌ گل را قبول نکرد. دبیری‌ها نسبت به قضاوت داور استرالیایی اعتراض داشتند که همین اعتراض به اخراج حسین شمس از کنار زمین منجر شد تا وی از روی سکوها به هدایت تیمش بپردازد، رضا کردی هم که در غیاب شمس از کنار زمین، مربیگری تیم را برعهده داشت، بارها به قضاوت داور اعتراض کرد.

در نیمه دوم نیز حملات دبیری ادامه داشت اما این تیم برخلاف جریان بازی در یک ضدحمله گل دوم را نیز دریافت کرد.

با نظر کادرفنی، این تیم به سیستم پنج نفره رو آورد و فرید نمازی دبیری را صاحب گل کرد.

در دقایق پایانی بازی هم دبیری که برای گلزنی عجله داشت، یک گل به خودی هم دریافت کرد تا دیگر شانسی برای بردن حریف تایلندی نداشته باشد.

چونبوری با این برد هفت امتیازی شد و به عنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
صعود دبیری به نیمه‌ نهایی جام باشگاه‌های آسیا
پسر بزرگ بکام در هالیوود + تصاویر
قبل و بعد از جراحی زیبایی فوتبالیست لیگ برتری + عکس
موفق ترین فوتبالیست در دنیای مد + تصاویر
تیپ عجیب دنی آلوز + عکس