نتایج هفته ششم لیگ برتر
دیدار تیم‌های اصفهانی لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی به پایان رسید.
* در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) از ساعت 19.10 تیم‌های فوتبال فولاد – مدافع عنوان قهرمانی – و سایپا در اهواز به دیدار هم رفتند. این دیدار در پایان 90 دقیقه نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل نداشت.

فولاد با این تساوی 11 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند. سایپا هم با این نتیجه و کسب یک امتیاز 7 امتیازی شد و در رده نهم قرار گرفت.

* تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در شهرآورد سنتی شهر اصفهان از ساعت 19 امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند اما جدال‌شان برنده‌ای نداشت و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

مهدی شریفی در دقیقه 56 برای سپاهان و محسن مسلمان در دقیقه 60 برای ذوب‌آهن گل زدند. ضمن این که ذوب‌آهن از دقیقه 80 با اخراج سینا عشوری 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

سپاهان با این نتیجه 11 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت. ذوب‌آهن هم با یک امتیاز این بازی 4 امتیازی شد و همچنان در رده سیزدهم باقی ماند.

* تراکتورسازی در خانه پذیرای نفت مسجد سلیمان بود و در ادامه نتایج خوب خود با سه گل تیم تازه لیگ برتری شده را شکست داد. برای شاگردان خطیبی محسن دلیر و فرشاد احمدزاده گلزنی کردند. نفت در نیمه نخست به دلیل اخراج محمودی یک ساعت ده نفره بازی کرد. .

* شاگردان ابراهیم زاده که در 5 هفته هنوز موفق به برد نشده اند، برابر نفت تهران به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند. این نتیجه تغییری در جایگاه نفت به وجود نیاورد و پیکان نیز موقتا یک پله صعود کرد. بازیکنان نفت دو بار موفق شدند دروازه پیکان را باز کنند اما داور این دو گل را آفساید اعلام کرد. نفت با این نتیجه هشت امتیازی شد و پیکان نیز به امتیاز سوم خود دست یافت.

نتایج هفته ششم لیگ برتر:

پیکان 0-0 نفت تهران
 
نفت‌مسجد‌سلیمان 0-3 تراکتورسازی
   
سپاهان 1-1 ذوب آهن

سایپا 0-0 فولاد


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تلاش استقلال برای حفظ صدرنشینی
زیبایی والیبالیست قزاقستانی دردسرساز شد + عکس
تازه ترین عکس فرهاد مجیدی و دخترش
عجیب ترین شماره فوتبالی + عکس
توقف مسابقه تنیس به خاطر یک زنبور + تصاویر