دبیری
تیم فوتسال دبیری تبریز در مسابقه رده بندی جام باشگاه های آسیا به سختی و در ضربات پنالتی با حساب 7 بر 6 از سد شن زن چین گذشت و عنوان سومی آسیا را از آن خود کرد.
تیم فوتسال دبیری تبریز در مسابقه رده بندی جام باشگاههای آسیا مقابل شن زن چین به میدان رفت و در پایان وقت معمول بازی به نتیجه مساوی 5 بر5 دست یافت تا کار دو تیم برای شناخت تیم سوم جام باشگاه‌های آسیا به ضربات پنالتی کشیده شد که در پایان دبیری با حساب 7 بر 6 از سد حریف گذشت و به مقام سومی جام باشگاه‌های آسیا رسید.

تیم فوتسال دبیری در این مسابقه با ترکیب علیرضا صمیمی،فرید نمازی،مرتضی عزتی،بابک اکبری و وحید شفیعی به میدان رفت.

این بازی در پایان نیمه اول بازی با حساب 3 بر 3 به پایان رسید و سهم هر دو تیم در نیمه دوم نیز 2 گل بود.در جریان این بازی فرید نمازی(2 گل)،بابک اکبری،وحید قاسمی و مرتضی عزتی هر کدام یک گل برای دبیری به ثمر رساندند.

ناکامی نماینده ایران در رسیدن به فینال جام باشگاه‌های آسیا پس از شکست تیم ملی فوتسال ایران در دیدار پایانی جام ملت های آسیا سریال ناکامی‌های فوتسال ایران را تکمیل کرد که این موضوع نشان می‌دهد دیگر نمی‌توان تیم‌های ایرانی را از شانس‌های مسلم قهرمانی در رقابتهای آسیایی دانست و مسئولان فوتسال ایران باید در این‌باره چاره جویی کنند. دوره گذشته نیز تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا رسیده بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
دبیری از فینال فوتسال آسیا بازماند
اتومبیل خیره کننده بنزما + عکس
اتومبیل زیبای هافبک منچستریونایتد + عکس
نتیجه دیدار استقلال و گسترش فولاد
نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال