تیم هفته هفتم لیگ برتر
انتخاب 11 بازیکن از میان فوتبالیست های شاغل در لیگ به دلیل همزمانی بازی ها و پخش نشدن برخی از مسابقات، کار دشواری است.
دروازه‌بان:

محسن فروزان (استقلال): مهار پنالتی نفتی ها در حالی که استقلال با یک گل جلو بود و گل شدن توپ می توانست روند بازی را تغییر دهد او را به عنوان ناجی آبی پوشان معرفی کرد. فروزان بیش از300 دقیقه است که گل نخورده و بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بهترین نمایش او در این فصل بود.

مدافعان:

محمد نژادمهدی(پدیده): مدافع جوان پدیده ای ها در بازی مقابل استقلال خوزستان هم عملکرد خوبی داشت و مثل بازی های گذشته عملکردی در حد بازیکنان باتجربه داشت. او یکی از مردان نوظهور لیگ چهاردهم است.

احمد آهی(ملوان): از عوامل دفاعی تیمی است که با متوقف کردن سپاهان قدرتمند نقش مهمی در به هم خوردن توازن بالای جدول بازی کرد. آهی حالا به نقطه اتکا در دفاع ملوان بدل شده است.

مهدی شیری(نفت تهران): وینگر فصل گذشته نفت که با حضور منصوریان به یک خط عقب تر رفته بازهم توانایی خود را حفظ کرد. شیری در این پست با توجه به میل هجومی اش به برتری عددی نفتی ها در جناح راست کمک می کند.

محسن بیات(صبای قم): مدافع چپ قمی ها نفوذهای پرشماری روی دروازه راه آهنی ها داشت و زمینه ساز یکی از دوگل صبایی ها بود. بیات در خط دفاع هم عملکرد خوبی داشت و مانع از پیشروی راه آهنی ها به سمت چپ شد.

هافبک‌ها:

روزبه شاه علیدوست(سایپا): مدافع ـ هافبک سایپا با گل سه امتیازی که برای تیمش به ثمر رساند نقش عمده ای در ترکیب تیمش داشت. شاه علیدوست علیرغم مصدومیت تا پایان بازی در ترکیب سایپا حاضر بود.

میلاد سلیمان فلاح(نفت مسجدسلیمان): بازیکن جوان نفتی ها مقابل استقلال انگیزه فراوانی داشت و خطرات زیادی روی دروازه ایجاد کرد. دوندگی بیشمارش در گرمای مسجدسلیمان اگر با خوش شانسی همراه بود می توانست یکی از گلزنان تیمش لقب بگیرد.

ادینهو(تراکتورسازی): نقطه اتکای تراکتوری ها در این فصل که در بازی با پرسپولیس گلی کاملا حرفه ای به ثمر رساند. گل دوم تراکتور که توسط ادینهو به ثمر رسید نمونه یک گل کاملا حرفه ای و باکلاس اروپایی بود.

میثم نقی زاده(گسترش فولاد): با وجود دلخوری های این بازیکن سابق پرسپولیس از سرمربی تیم بابت کاپیتانی، او با تعصب به کار خود ادامه می دهد. نقی زاده در بازی این هفته مقابل نفت یک گل حساس و زیبا به ثمر رساند و تیمش را از شکست نجات داد.

مهاجمان:

آرش برهانی(استقلال): کاپیتان استقلالی ها در بازی با نفت هر چند موفق به گلزنی نشد اما تجربه بالایش در این بازی به کمک استقلالی ها آمد تا با دو پاس گلی که آقای گل به آنها داد با نتیجه 2 بر صفر برنده شوند.

محمد غلامی(راه آهن): مهاجم راه آهنی ها زننده هر دو گل تیمش بود. در حالی که شاگردان استیلی 2 بار عقب افتادند محمد غلامی مهاجم این تیم هر دوبار نتیجه را برای تیمش به تساوی کشاند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
ترین‌های هفته هفتم لیگ برتر
سکته هوادار پرسپولیس پس از شکست + تصاویر
داور زن فوتبال پسران در ایران + عکس
عکسی از کودکی مسی که غوغا به پا کرد
سردار‌ آزمون در کنار خانواده + عکس