منصوریان
سرمربی نفت تهران می‌گوید هیچگاه فکرش را هم نمی‌کرده که برابر استقلال قرار بگیرد.
علیرضا منصوریان پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: فکر نمی‌کردم بعد از 6 سال خداحافظی از استقلال رودر روی یکدیگر قرار بگیریم. از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم. او چه روز مسابقه چه روز قبل، یک فضای دوستانه برایم ایجاد کرد. من به چهار نفر در این فوتبال مدیون هستم که یکی از آنها قلعه نویی است. امروز به خودم می‌گفتم اگر استقلال نمی‌آمدم سرمربی نفت هم نبودم. من امروز یک چیز دیگر فهمیدم و واقعا یار دوازدهم را فهمیدم چیست. لمس کردم وقتی هوادار پشت سرت باشد چیست. من بحث فنی نمی‌کنم و تا روزی که زنده باشم شاگرد مکتب استقلال هستم و مدیون نفت هستم.

وی افزود: وقتی توپ استقلالی‌ها به تیرک خورد، بازیکنان بغل دستم گفتند یا ابوالفصل. من خودم هم فکر کردم توپ گل شده است. ما با یک سری بازیکن جوان به این میدان رفتیم و دوست داشتم که امروز جلوی استقلال نباشم ولی تقدیر این بود که اینجا باشم. افتخار می‌کنم 17 سال در استقلال بودم. جوری هواداران با من برخورد کردند که فضای بازی را از من گرفتند. از آنها بابت خوشحالی بازیکنان جوانم هم عذرخواهی می‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش برابر تیم های بزرگ خوب نتیجه می‌گیرد ولی برابر تیم‌های متوسط موفق نیست، عنوان کرد: این عیب اصلی ماست. ما اصلا دوست نداریم لقبی را بگیریم که تیم‌های بزرگ را می برند و برابر تیم‌های متوسط نتیجه نمی‌گیرند. یکی از دغدغه‌های ما همین است و ان‌شاءالله بتوانیم آن را حل کنیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوالی درباره خالکوبی بازیکنان گفت: من اصلا وارد این مقوله نمی شوم. این یک مسئله شخصی است و مسئولان باید درباره آن صحبت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بیرانوند را به بلند شدن از روی زمین تشویق کرد و مانع از وقت کشی او شد، گفت: من از فوتبال عربی اصلا خوشم نمی‌آید. از اینکه بازیکن من زمین بیفتد و روی اعصاب هوادار راه برود خوشم نمی آمد. وجدانا بیرانوند مصدوم بود. با این همه من از بازیکنانم خواستم که با وجود درد بازی کند. باید جوانمردانه بازی کنند و الگوی غلط فوتبال عربی سلول به سلول پیشرفت نکند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار استقلال و نفت تهران
اشک های علی دایی پس از برکناری + تصاویر
خودروی میلیاردی علی دایی در محاصره هوادارانش + تصاویر
خانم پرسپولیسی هوادار دایی + تصاویر
اوقات فراغت سرنا ویلیامز و وزنیاکی + تصاویر