نتایج هفته هشتم لیگ برتر
در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی تبریز با شکست سنگین راه‌آهن به صدر جدول رسید.
* در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) از ساعت 19 تراکتورسازی در خانه پذیرای راه‌آهن بود که در پایان موفق شد با به راه انداختن جشنواره گل، حریف خود را با نتیجه 4 بر یک با شکست بدرقه کند.

در این بازی ادینیو (2)، سامان نریمان‌جهان (59)، محسن دلیر (77) و مدافع راه‌آهن (81) برای تراکتورسازی گلزنی کردند و تک‌گل راه‌آهن را علیرضا عظیمی در دقیقه 10 به ثمر رساند.

تراکتورسازی با این برد خانگی 19 امتیازی شد و با توجه به شکست استقلال در هفته هشتم، به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. راه‌آهن هم با این باخت، هشت امتیازی ماند تا همچنان در رده دهم جدول باقی بماند.

* در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) از ساعت 18.45 دو تیم صبا و استقلال خوزستان در قم به دیدار یکدیگر رفتند و در پایان این آبی‌پوشان اهوازی بودند که توانستند حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند.

گل‌های این بازی را احمد حسن‌زاده در دقیقه 4 برای صبا و میثم مجیدی (58) و ایمان باصفا (78) برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

حسن‌زاده در دقیقه 69 یک پنالتی را نیز برای صبا از دست داد.

استقلال خوزستان با این برد، هفت امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد. صبا هم 9 امتیازی ماند تا فعلا جایگاه هشتمی‌اش را حفظ کند.

* در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) از ساعت 18.35 تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پیکان در اصفهان به دیدار هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر میزبان خاتمه یافت.

تک ‌گل ذوب‌آهن را مصطفی شجاعی به ثمر رساند.

ذوب‌آهن با این برد که نخستین پیروزی‌اش در فصل چهاردهم بود، هفت امتیازی شد و موقتا به رده یازدهم جدول صعود کرد. پیکان اما همچنان شش امتیازی ماند و موقتا به رده پانزدهم سقوط کرد.

* در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) از ساعت 17 تیم‌های فوتبال سایپا و ملوان در انزلی به دیدار هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر صفر نارنجی‌پوشان مهمان به پایان رسید.

دو ‌گل سایپا را حامد شیری در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی و حکیم انصاری در دقیقه 16 به ثمر رساندند.

سایپا با این برد، 13 امتیازی شد و با یک پله صعود در رده ششم جدول قرار گرفت. ملوان هم با این شکست، با هفت امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

نتایج هفته هشتم لیگ برتر

سایپا 2-0 ملوان
    
پیکان 0-1 ذوب آهن

استقلال خوزستان 2-1 صبای قم

راه‌آهن 1-4 تراکتورسازی


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار استقلال و نفت تهران
اشک های علی دایی پس از برکناری + تصاویر
خودروی میلیاردی علی دایی در محاصره هوادارانش + تصاویر
خانم پرسپولیسی هوادار دایی + تصاویر
اوقات فراغت سرنا ویلیامز و وزنیاکی + تصاویر