باقری نیا
سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش فرصت های بسیاری را مقابل پرسپولیس از دست داده است.
مجید باقری نیا در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما بازی خوبی را انجام دادیم، من به بازیکنان گفتم که فکر کنید هیچ اتفاقی نیفتاده و شرایط پرسپولیس را فراموش کنید، پرسپولیس در این دیدار از بازی تراکتور بهتر بازی کرد اما ما فرصت های بسیاری داشتیم که آن را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه ما در دیدار با پرسپولیس به دنبال ضد حملات بودیم، اظهار کرد: مشکل ما به ثمر رساندن موقعیت هاست در حالی که تیم ها مشکلشان به دست آوردن موقعیت هاست، یا من باید تلاش خودم را انجام دهم یا بچه ها تمرکز خودشان را بر روی گل کردن فرصت ها بگذارند و امیدوارم طلسم ما شکسته شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به اینکه بازیکنان تیمش چندیدن بار خود را به زمین انداختند، بیان کرد : من طی این چند ساله هرگز دنبال چنین چیزی نبوده ام و اگر بازیکنی به عمد خود را به زمین بیندازد قطعا با او برخورد می کنم.

باقری نیا درباره استعفایش هم عنوان کرد: جلسه ای که بعد از استعفا با هیئت مدیره داشتم و فردا هم جلسه دیگری خواهم داشت، علت استعفای من ناراحتی نبود بلکه فکر می کردم کسی جای من بیاید و بهتر از این کار خود را ادامه دهد . علت استعفای من مشکلات مالی نبود بلکه فکر می کردم ما با یک برد شرایطمان تغییر می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان
همسر و نامزدهای بازیکنان لیگ برتر انگلیس + تصاویر
تفریح فرهاد مجیدی با پسر و دخترش + عكس
پسر رضا حقیقی به دنیا آمد + عكس
نتایج هفته هشتم لیگ برتر فوتبال