استیلی
سرمربی تیم راه‌آهن می‌گوید تیمش در دفاع میانی بازیکن تخصصی ندارد.
حمید استیلی پس از شکست دو بر یک تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه شکست خوردیم. من این پیروزی را به هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. در نیمه اول به علت اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم اما خوشحالم که در اواخر بازی توانستیم به بازی برگردیم و یک گل به ثمر برسانیم.

وی افزود: مشکل ما نداشتن بازیکنانی است که در پست های تخصصی‌شان بازی کنند. ما در پست دفاع میانی از بازیکنی استفاده می‌کردیم که پست او دفاع میانی نیست به همین دلیل بازیکنان ما اشتباه فراوانی داشتند حتی در بعضی از دقایق بازی قصد داشتم امین منوچهری را به بازی بیاورم و در پست دفاع میانی از او استفاده کنم.

وی گفت:‌ قرار بود یک مدافع خارجی جذب کنیم و حتی یک هفته با ما تمرین کرد اما دیروز متوجه شدیم به علت مشکلات پزشکی نمی‌توانیم با او قرارداد ببندیم. ان شاالله بتوانیم در هفته های آینده یک مدافع خوب میانی جذب کنیم.

استیلی مجددا به مشکلات خط دفاع تیمش اشاره کرد و گفت: ما در خط دفاع ایرادات زیادی داریم که این ایرادات به خاطر عدم وجود بازیکنان تخصصی است. ان شاالله با جذب یک مدافع خوب مشکلاتمان برطرف خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
نتیجه دیدار پرسپولیس و راه‌آهن
آزار جنسی زن کره‌ای توسط تدارکاتچی تیم ملی ایران
ستاره منچستر در کنار همسر و دخترش + تصاویر
علی دایی سهام دار باشگاه ختافه اسپانیا + عکس
جشن تولد دختر فرهاد مجیدی + عکس