نتایج هفته نهم
در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال، نفت تهران با دو گل از سد همنام جنوبی‌اش گذشت.
* در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فوتبال سایپا و پدیده مشهد در کرج به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه سایپا موفق شد با چهار گل میهمانش را شکست دهد.

گل‌های سایپا را در این بازی علی زینالی (22)، میلاد میداوودی (51 و 60) و حامد شیری (53 از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند.

شکست پدیده در هفته نهم در حالی رقم خورد که این تیم تا هفته هفتم تیم بدون شکست لیگ بود اما در هفته هشتم با شکست برابر سپاهان اولین شکست فصلش را تجربه کرد و حالا با توجه به این شکست برابر سایپا به نظر می‌رسد که این نتایج این تیم روند نزولی پیدا کرده‌اند.

گسترش فولاد 3 – ذوب‌آهن 2

در دیگر دیدار امروز (جمعه) از ساعت 17 ذوب‌آهن در تبریز به مصاف گسترش فولاد رفت و در حالی که تا دقیقه 90 از حریفش پیش بود در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

گل‌های این دیدار را مهدی رجب‌زاده (51) و مسعود حسن‌زاده (61) برای ذوب‌آهن و جابر انصاری (2 و 92) و مهرداد بایرامی (96) برای گسترش فولاد به ثمر رساندند.

* در ادامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) از ساعت 18 نفت تهران در مسجدسلیمان مهمان تیم همنام خود بود و توانست در پایان 90 دقیقه با نتیجه دو بر صفر پیروز شود.

گل‌های این بازی را لئوناردو پادوانی (77 و از روی نقطه پنالتی) و رضا علیاری (89) به ثمر رساندند.

* تیم‌های فوتبال پیکان و ملوان از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در تهران به مصاف یکدیگر رفتند تا آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر را برگزار کنند. این دیدار در حالی که تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل ادامه داشت در پایان به برتری یک بر صفر پیکان انجامید.

گل دیرهنگام پیکان را سیاوش یزدانی در دقیقه 90 به ثمر رساند.

پیکان با این برد 9 امتیازی شد و با جهش چهار پله‌ای به رده یازدهم صعود کرد. ملوان اما 7 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تساوی سپاهان و تراکتورسازی
حکم مدیر تدارکات ایران بخاطر اذیت یک دختر جوان اعلام شد
شکست دوباره والیبال ایران از فرانسه
مایلی کهن و نوه اش در فرودگاه + عکس
نتیجه دیدار پرسپولیس و راه‌آهن