بازیکنان سرباز
آخرین خبرها از شرایط بازیکنان مشمول به خدمت حاکی از این است که مدیران تیم‌های نظامی سرگرم تقسیم بازیکنان بین خود هستند.
مدیران باشگاه‌های نظامی درصدد هستند برای تقویت تیم‌های خود از بین بازیکنان مشمول بهترین بازیکن را برای تیم‌های خود انتخاب کنند و در این راه لابی‌های خوبی را نیز با نظام وظیفه داشته اند. با این وجود آخرین شنیده‌ها حاکی از این است که بازیکنان با این ترتیب بین تیم‌های نظامی جابجا خواهند شد.

ملوان بندرانزلی: آرش افشین و محمدمهرآزما، سالاری‌پور در لیست بازیکنان مشمول مورد درخواست تیم ملوان بندر انزلی است.

تراکتورسازی: سینا عشوری و بختیار رحمانی هم در لیست تیم تبریزی‌ قرار دارند. هر چند این باشگاه درخواست داده با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد آرش افشین هم را به جمع خود اضافه کنند.

نیروی زمینی: سعید حلافی، علیرضا ابراهیمی و توحید غلامی هم به این تیم نظامی اضافه خواهند شد تا دوران خدمت سربازی خود را پشت سر بگذارند.

فجرسپاسی شیراز: آرمان شهداد نژاد و عباس پورخسروانی هم با توجه به درخواست این تیم شیرازی ادامه فوتبال و خدمت سربازی خود را در این تیم پشت سر خواهند گذاشت.

این لیست ابتدایی بوده و هنوز جمع بندی نهایی در مورد آن صورت نگرفته و همانطور که گفته شد قرار است مدیران تیم‌های نظامی مذاکرات خود را در این ارتباط ادامه دهند.

گفته می‌شود تقسیم بندی بازیکنان لیست اولیه در حال حاضر انجام شده و منابع آگاه در این ارتباط خبر می‌دهند بازیکنانی مثل حسین ماهینی، علی حمودی و شجاع خلیل‌زاده که در لیست دوم نام‌شان آورده شده احتمالا تا پایان فصل در تیم‌های خود باقی خواهند ماند.

این بازیکنان با امضای تعهدنامه‌ ای متعهد می‌شوند در پایان فصل فوتبال خود را در تیم‌های نظامی دنبال کنند تا دوران خدمت ‌شان به پایان برسد. حسین ماهینی، بازیکن پرسپولیس که کارت بازی‌اش در بازی گذشته باطل شده هم مشمول این بازیکنان است و احتمالا به زودی با رایزنی مسوولان باشگاه و سازمان لیگ مجوز بازی در این تیم را تا پایان فصل به دست خواهد آورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
ابطال کارت پایان خدمت 13 بازیکن
رابطه عاشقانه سرمربی مشهور با مجری تلویزیون + تصاویر
ژست جالب قائمی در کنار بانوان تکواندوکار + عکس
اشک‌های سپیده توکلی + عکس
هشدار بکام به همسرش!