رای کمیته انضباطی
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید میزان مجازات قطعی بودن یا قابل اعتراض بودن رای را مشخص می‌کند.
اسماعیل حسن‌زاده درباره صحبت‌های حمید استیلی مبنی بر اینکه به رای کمیته انضباطی اعتراض خواهد کرد، اظهار کرد: هر کسی مطابق آیین‌نامه احساس کرد حقی دارد، می‌تواند اقدام کند و به ما هم ارتباطی ندارد.

وی درباره قطعی نبودن رای احمدرضا عابدزاده نیز گفت: شرم‌آور است. بعضی از دوستان تماس می‌گیرند و سوال می‌کنند به خاطر نام عابدزاده، رای او را قطعی اعلام نکردید،در صورتی که به هیچ عنوان این گونه نیست. کمیته انضباطی بر اساس آیین‌نامه رای صادر می‌کند. قابل تجدید نظر بودن یا غیر قابل تجدید نظر بودن رای در قانون آمده است. دوستانی که علاقه‌مند هستند به قانون مراجعه کنند تا ببینند رای در چه صورتی قطعی و در چه صورتی قابل تجدیدنظرخواهی است.

وی اضافه کرد: کمیته انضباطی مطابق قانون مکلف است آرایی که قطعی است را اعلام کند و آرایی هم که قابل تجدید نظر خواهی است را مشخص کند.

رییس کمیته انضباطی تصریح کرد: طبق قانون تا سه جلسه محرومیت قطعی است و اگر محرومیت بیش از سه جلسه شد، قابل اعتراض است. میزان جریمه نقدی هم اگر کمتر از 5 میلیون تومان باشد، قطعی است و اگر بیش از 5 میلیون تومان باشد، قابل تجدید نظر خواهی است. ملاک قابل اعتراض بودن، یا نبودن، میزان مجازات است. ما نمی‌توانیم رایی که قطعی است، بنویسیم قابل اعتراض است. ما طبق قانون عمل می‌کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
عابدزاده 4 جلسه محروم شد
استاد سوارکاری همسر بهداد سلیمی + عكس
هادی طباطبایی در كنار بازیگر استقلالی و خواننده مشهور + عكس
تصاویر جالب از حقیقی در پرتغال
كری خوانی دروازه بان پرسپولیس در بیلیارد + عكس