درخواست آتلتیکو مادرید
باشگاه آتلتیکو مادرید با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران خواهان برگزاری بازی دوستانه با یکی از تیم‌های لیگ برتری در تهران شد.
در همین رابطه مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به 16 تیم حاضر در لیگ برتر از آنان درخواست کرده است در صورت تمایل برای انجام این بازی دوستانه تا 30 مهر آمادگی خود را برای انجام این بازی اعلام کنند.

طبق درخواست باشگاه آتلتیکو مادرید این بازی 30 دسامبر 2014 برابر با 9 دی 93 در تهران برگزار خواهد شد و باشگاه متقاضی این بازی باید مبلغ یک میلیون و پانصد هزار یورو به علاوه هزینه پرواز چارتر و اقامت تیم اسپانیایی در تهران را به این باشگاه بپردازد.

آتلتیکو مادرید فصل پیش قهرمان لیگا شد و در سوپرجام اسپانیا با پیروزی مقابل رئال‌مادرید این جام را نیز به خانه برد. آتلتیکو مادرید فصل پیش به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت اما مقابل رئال‌مادرید شکست خورد و موفق به کسب این جام مهم نشد.

این رقم در حالی به عنوان پیشنهاد این باشگاه اسپانیایی ارائه شده که بسیاری از باشگاه‌های ایرانی برای گذراندن امورعادی خود با مشکل‌های زیادی روبه‌رو هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
توز بهترین بازیکن ماه یوونتوس شد
استاد سوارکاری همسر بهداد سلیمی + عكس
هادی طباطبایی در كنار بازیگر استقلالی و خواننده مشهور + عكس
تصاویر جالب از حقیقی در پرتغال
كری خوانی دروازه بان پرسپولیس در بیلیارد + عكس